Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@11:51:51 GMT

جریمه نقدی برای استقلال تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۰۸۲۸

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران از سری رقابت‌های هفته هفتم برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به یکی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تکرار تخلفات، تیم استقلال تهران به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجانی در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

بیشتر بخوانید: پدیده سپاهان، پرسپولیس را تهدید کرد

مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعارهای مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین شماره دادنامه ۱۹۴۲ نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

کد خبر: 1227360 برچسب‌ها سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • تماشاگران شمس‌آذر محروم شدند
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی