Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:27:16 GMT

توزیع گوشت گرم وارداتی در بازار سلسله افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۰۸۴۲

توزیع گوشت گرم وارداتی در بازار سلسله افزایش یابد

خرم آباد- ایرنا- فرماندار سلسله گفت: به منظور رفاه حال شهروندان توزیع گوشت گرم وارداتی در بازار شهرستان باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با تاکید بر رصد روزانه بازار شهرستان توسط مسئولان عضو کارگروه، گفت: هم در بحث قیمت گذاری و هم در بحث کیفیت اقلام باید به حقوق مردم توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ممنوعیت خروج گوشت قرمز به صورت لاشه ای از شهرستان، گفت: باید توزیع گوشت گرم وارداتی به شهرستان برای رفاه حال شهروندان افزایش یابد.
فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه ها که خدمات عمومی را به مردم ارائه می دهند باید توسط بازرسان نظارت و رصد شوند.
وی با تاکید بر اینکه کیفیت خدمات رسانی و رضایت ارباب رجوع باید همواره مدنظر اعضای کارگروه باشد، افزود: متاسفانه بعضی از کمبود کالاها در بازار ساختگی است و باید با آن مقابله کرد.
7265/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تنظيم بازار ستاد تنظيم بازار نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در نشست آشنایی تولیدکنندگان برق با سازوکار جدید جریان مالی صنعت برق، گفت: از سال گذشته مشترکان با قدرت قراردادی بالای یک مگاوات مکلف به خرید برق از بورس انرژی شدند و در این مرحله شرکت‌های توزیع عمده برق مورد نیاز خود را از این طریق خریداری می‌کنند.

مدیرعامل توانیر با اشاره به عزم دولت و وزارت نیرو بر عدم مداخله در خرید و فروش برق بر اجرای طرح جدید تاکید کرد و گفت: خرید برق خارج از بازار عمده فروشی در سال گذشته با حدود ٣٠ درصد افزایش به ٥٣ تراوات ساعت رسید. وی افزود این میزان سهم مصرف حدود ١٥ درصد کل معاملات بازار برق بوده و ٥٩ درصد مجموع برق مصرفی صنایع بالای یک مگاوات کشور را شامل می‌شود.

وی افزود: در برنامه هفتم توسعه تکلیف شده حجم معاملات برق خارج از بازار عمده فروشی از ۱۵ درصد فعلی به ٣٠ درصد در سال اول اجرای برنامه و حداقل ٦٠ درصد در سال پایان برنامه برسد که در دستور کار سال جاری شرکت توانیر و وزارت نیرو قرار دارد و اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده است.

رجبی مشهدی فعال سازی حساب‌های وکالتی خرید برق در بخش توزیع را از جمله اقدامات انجام شده ذکر کرد که انتظار می‌رود از اول اردیبهشت امسال، ماهانه حداقل ٢ هزار میلیارد تومان در این حساب‌ها شارژ شود تا شرکت‌های توزیع نیروی برق نسبت به تامین برق مورد نیاز خود از بورس انرژی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و یکشنبه هر هفته تسویه و به حساب ذینفعان و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد.

مدیرعامل توانیر استقلال مالی شرکت‌های توزیع و انجام نقدی معاملات را از مزایای سازوکار جدید روابط مالی صنعت برق عنوان کرد که در فاز دوم و با فعال شدن بازار خرده فروشی، سهم شرکت‌های توزیع برق نیز در عملیات خرید و فروش برق کاهش می‌یابد و صرفا هزینه‌های مربوط خدمات شرکت در بخش‌های بهره برداری را دریافت می‌کنند و عملیات بازرگانی برق به شرکت‌های خرده فروش برق واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • پست فوق توزیع سنگر، برق دار می شود
  • عوارض ۲۵ قلم کالای وارداتی شامل گوشت و خودرو ابلاغ شد
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • جمعیت دام سبک به ۷۱ میلیون راس رسید