Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@19:00:44 GMT

(تصاویر) تاریخی‌ترین مدافعان شماره ۴ دنیا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۰۸۸۶

(تصاویر) تاریخی‌ترین مدافعان شماره ۴ دنیا

فرارو- خطای خطرناک سرخیو راموس به روی محمد صلاح هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال خارج نخواهد شد. خطایی که ممکن بود صلاح برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند و شاید رئال نمی توانست برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین گل به خودی آندرانیک اسکندریان به ناصر حجازی که همه او را مقصر دانستند؛ و شاید اشتباه تاثیر گذار مارسلو در بازی با آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بله همیشه قبل از دروازه بان مدافع مقصر است.

در کلاس مربی‌گری فوتبال دنیا اولین نکته‌ای که به بازیکنان تذکر داده می‌شود گل نخوردن است. در حالی که مدافعان فوتبال خشن‌ترین بازیکنان زمین به حساب می‌آیند؛ مظلوم‌ترین نیز هستند.

نام بردن از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال زمان زیادی می‌برد. اما مدافعانی با شماره ۴ در مستطیل سبز برای همیشه نام خود را در ذهن طرفداران فوتبال برای همیشه ثبت کردند.   داوید لوییز: مدافع تیم ملی برزیل و چلسی رونالد کومان: مدافع بارسلونا و تیم ملی هلند فرناندو هیرو: بازیکن رئال مادرید و اسپانیا ایوان پرسیچ از بازیکنان تاثیر گذار کرواسی در جام جهانی 2018 بود فرانک دی بوئر: بازیکن آژاکسی تیم ملی هلند رافائل مارکز مدافع کهنه کار تیم ملی مکزیک و بارسلونا که تا جام جهانی 2018 نیز برای کشورش بازی کرد. خطای وحشتناک او به روی محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال خارج نخواهد شد. فرانتس بکن بائر مدافع سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ

منبع: فرارو

کلیدواژه: مدافعان فوتبال فوتبال جهان شماره 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

نمایندگی دائم ایران در ژنو: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز و صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگی دائم ایران در ژنو با انتشار تصاویری از شدت سرکوب وحشیانه طرفداران فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

نمایندگی ایران با تاکید بر اینکه این میزان از وحشیگری یک نگرانی جدی است، ادامه داد: وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

نمایندگی ایران با اشاره به اینکه تظاهرکنندگان دقیقاً خواستار پایان دادن به شراکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه به نام خود هستند، افزود: شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

نمایندگی ایران در پایان نوشت: حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را نداردخیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال