Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم؛ سید مرتضی خاتمی صبح امروز 22 مهر با حضور در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم از خدمات این مرکز بازدید به عمل آورد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از باردید از مرکز و در نشست با پژوهشگران درمان ناباروری جهاد دانشگاهی عنوان کرد: با توجه به تمام مشکلات و موانع موجود، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید مسئولین درصدد رفع مشکلات این مراکز برآیند تا خدمات به شکل مطلوب تری به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه شود.
در این نشست، دکتر محمد حیدری، رییس جهاد دانشگاهی واحد قم گفت: موضوع درمان ناباروری در کشور بسیار دارای اهمیت است، در گذشته افراد برای درمان به کشورهای خارجی مهاجرت می‌کردند که مشکلات فرهنگی بسیاری را به دنبال داشت و همچنین بسیاری از افراد کم درآمد قادر به درمان نبودند.
وی ادامه داد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی حدود 10سال است که به فعالیت می‌پردازد و درصد موفقیت این مرکز از استاندارد جهانی بالاتر است و توانسته در این مدت اقدامات خوبی را به انجام برساند و به همین دلیل مراجعه کنندگان از استان‌های دیگر و حتی از کشورهای خارجی برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.
رییس جهاد دانشگاهی استان قم تصریح کرد: لازم است که مسئولین برای رفع مشکلات موجود اداری و مالی مساعدت لازم را انجام دهند تا این مرکز با توان بیشتری به ارائه خدمات به مردم بپردازد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا ناباروری درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین بازدید اهالی دریاس از مسائل و مشکلات‌شان گفتند و و مسئولان هم برای رفع آن ها قول مساعد دادند.

مسئولان حوزه آب و فاضلاب، منابع طبیعی و مرکز بهداشت هم در این بازدید پاسخگوی مطالبات مردم این روستا بودند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم بر رسیدگی به مشکلات روستاهای شهرستان تأکید کرد.

 روستای دریاس با 3 هزار و 300 نفر جمعیت در 5 کیلومتری مهاباد قرار دارد و یکی از مهمترین روستاهای مهاجرپذیر مهاباد محسوب می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • وقوع ۳۸۳ مورد حیوان‌گزیدگی در تعطیلات نوروز در خوزستان