Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه بانک‌ها باید تا برطرف شدن ابهامات مصوبه امهال وام‌های کشاورزی صبر کنند گفت: انتظار می‌رفت بانک‌های استان همکاری کنند و با مشکلات به‌وجود آمده بر مردم فشار نیاورند. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین امیری عصر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس و هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان و مدیران بانک‌های استان که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برای پیگیری اجرایی شدن امهال وام های کشاورزی و اعطای تسهیلات برای واحدهای فعال اقتصادی برگزار شد اظهار داشت: بحث امهال وام‌های کشاورزی در استان کرمان را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود 150 نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به رئیس جمهور دادند که وام‌های کشاورزی تا پایان سال تمدید شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه بانک صادرات در زمینه بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در زلزله همکاری ندارد تصریح کرد: اگر بخواهیم بانک را هم تغییر دهیم مردم زمان را از دست داده و متضرر می‌شوند.

وی با اشاره به اعتراضات گسترده روستائیان و ناراحتی و نارضایتی آنها گفت: داد مردم در روستاها به هوا رفته است که بانک‌ها ضامنین ما را احضار کردند.

امیری با تاکید بر اینکه بانک‌ها با شعب خود هماهنگی کنند که حساب ضامنین کشاورزان را مسدود نکنند بیان کرد: بانک‌ها باید صبر کنند تا ابهامات این مصوبه حل شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می‌رفت بانک‌های استان همکاری کنند و با مشکلات به‌وجود آمده بر مردم فشار نیاورند.

انتهای پیام/م

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در این طرح فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.   میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.   وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دست و دل بازی بی سابقه آمریکا؛ کمک ۹۵ میلیارد دلاری واشنگتن به اوکراین، اسرائیل و تایوان