Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:32:44 GMT

حرکت مدیریت شهری بر زدودن فساد اداری معطوف شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۱۲۳۶

حرکت مدیریت شهری بر زدودن فساد اداری معطوف شود

کرج- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تلاش شورای شهر بر افزایش رضایتمندی شهروندان است، گفت: حرکت مدیریت شهری باید بر زدودن فساد اداری معطوف شود.

به ایرنا، عباس زارع عصر یکشنبه در آئین معارفه شهردار منتخب کرج ، افزود: براساس بررسی ها که در حوزه مدیریت شهری صورت گرفته طی 7 ماه گذشته 11 شهر از یک هزارو300 شهر کشور خبر از فساد در مجموعه شهرداری ها منتشر کرده اند که متاسفانه یکی از این شهر ها کرج بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: یکی از دغدغه های جدی اعضای شوای شهراین است که باید منش و روش به سمت و سویی باشد که این اخبار در رسانه ها و جراید ملی نداشته باشیم.
زارع گفت: البته این بدان معنا نیست که فساد را بپوشانیم بلکه باید فساد را باید از بین برد و این اقدام موجب افزایش اعتماد و رضایت مردم از مدیریت شهری می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شهرداری کرج دارای انسان های شرافتمند و زبده است که فرصت های زیادی را برای شهر خلق می کنند اما باید حراست و حفاظت شود.
وی بیان کرد: فرصت دادن به جوانان و تحول در ساختار نیروی انسانی از مهم ترین خواسته ها در دور جدید مدیریت شهری کرج است.
زارع گفت: توجه به سرمایه گذاری و ارائه خدمات مناسب به مردم از انتظارات است که باید محقق شود.
علی اصغر کمالی زاده شهردار منتخب کرج در این مراسم سکان شهرداری این کلانشهر را در دست گرفت.
13 عضو شورای شهر به اتفاق آرا شهردار جدید کرج را انتخاب کردند.
دراین مراسم از خدمات محمدرضا احمدی نژاد در طول 6 ماه سرپرستی شهرداری تجلیل شد.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آيين معارفه شهردار كرج شوراي شهر كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود