Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:09:43 GMT

116 مداح رسمی در اردستان فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۱۴۶۴

116 مداح رسمی در اردستان فعالیت دارند

کاشان- ایرنا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: 116 نفر شامل 88 مداح آقا و 28 مداح خانم دارای شناسه به صورت رسمی در این شهرستان فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدجواد حیدری طبا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: افزون بر 20 مداح هنوز بدون مجوز فعال هستند که این افراد نیز با نام نویسی در سامانه طوبی و دریافت شناسه مخصوص می توانند به صورت رسمی فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، 130 هیات ماه های محرم، صفر و سایر مناسبت های مذهبی در شهرستان اردستان برپا می شوند که از این میان 95 هیات مجوز فعالیت دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان در ادامه به آغاز مرحله های اجرایی برگزاری انتخابات کانون مداحان اشاره کرد و افزود: روز گذشته پس از تعیین اعضای ستاد، نخستین جلسه برگزار شد تا هماهنگی برای انتخابات روز نهم آذرماه انجام گیرد.
وی اضافه کرد: واجدان شرایط می توانند به همراه مدارک مورد نیاز (تصویر شناسنامه، کارت ملی و 2 قطعه عکس) برای نامزدی انتخاب پنج نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل از 28 مهر تا 15 آبان به اداره تبلیغات اسلامی اردستان مراجعه کنند.
حیدری طبا عنوان کرد: نامزدها با سن 30 تا 65 سال با مدرک دیپلم و بالاتر باید دوره سطح بندی را که روز 26 مهر برگزار می شود، بگذرانند و اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها نیز 15 روز به درازا خواهد انجامید.
وی یادآور شد: روزهای اول تا هشتم آذرماه برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته شده است.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع می باشد.
7431/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تبليغات اسلامي مداحان اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سیدمحمدحسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به‌ویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار داشت: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهیونیستی را به نمایش درآورده است.

وی افزود: سکوت خفت‌بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به‌ظاهر بی‌طرف بین‌المللی مایه شرم است و این حوادث به‌خوبی ماهیت جریان‌های مختلف را برای مردم جهان روشن کرده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم دیار 15 خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار 15 خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن‌شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب‌الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین را راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه‌اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.

درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: همچنین در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش‌بینی و اجرایی خواهد شد.

محمودی در پایان سخنان خود از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • تفسیر کوتاه آیه شانزدهم طرح مسطورا توسط رئیس اداره تبلیغات گناوه
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید