Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@18:12:45 GMT

هشت دستگاه تریلی رب گوجه قاچاق توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۱۶۰۷

پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان هشت دستگاه تریلی حامل 197 تن رب گوجه قاچاق را در محدوده مرز میلک سیستان شناسایی و توقیف کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، با توجه به اینکه خروج کالاهای اساسی و ضروری مردم بدون مجوز قاچاق بوده و غیرقانونی است این هشت دستگاه تریلی قبل از خروج از کشور با تلاش و اقدام به موقع بسیجیان منطقه شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرار بود این 197 تن رب گوجه فرنگی از منطقه مرزی میلک و در پوشش مواد لبنی به کشور افغانستان قاچاق و در شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز این کشور به فروش برسد که با دستور مقام قضایی توقیف شده است. 

در این گزارش آمده است: صاحب این بار شناسایی و به مقام قضایی معرفی شده و تمامی افرادی که در این مساله دخیل بوده اند در بازداشت به سر می برند. 

در پایان این گزارش ذکر شده است: ضمن تشکر از مقامات قضایی بویژه دادستان شهرستان هیرمند به اطلاع می رساند که عموم مردم می توانند گزارشات خود را از طریق شماره تماس 114 به اطلاع سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برسانند. 

به گزارش ایرنا، پایانه و بازارچه مرزی میلک در هیرمند و این شهرستان در 340 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو 202 حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان