Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دولت آمریکا اعلام کرد تولید نفت در مناطق فراساحلی این کشور در خلیج مکزیک که به دلیل توفان مایکل کاهش یافته بود، در حال بازگشت به روال عادی است. به گزارش خبرگزاری رویترز از هیوستن، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی اداره ایمنی و محیط زیست آمریکا در روز شنبه (۲۱ مهرماه)، با گذشت سه روز از ورود توفان مایکل به ایالت فلوریدا در جنوب این کشور، تولید نفت و گاز آمریکا در خلیج مکزیک در حال بازگشت به روال عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اداره همچنین اعلام کرد که تنها یکی از سکوهای فراساحلی همچنان خالی از خدمه است، در حالی که در هفته گذشته ۸۹ سکو تخلیه شده بودند. برای بررسی خسارت‌هایی که توفان به سکوهای حفاری آمریکا وارد کرده است، ممکن است چند روز زمان لازم باشد. توفان مایکل سبب شده بود بیش از ۴۰ درصد از تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک در هفته گذشته به تعطیلی کشانده شود. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد

دانشمندان مکزیکی بزرگترین چاله آبی جهان را در خلیج «چتومال» در سواحل این کشور، شناسایی کردند. هر چند محققان هنوز نتوانسته‌اند به انتهای این گودال آبی که «Taam Ja» نام دارد، برسند، اما اندازه‌گیری‌های جدید نشان می‌دهد که این چاله آبی می‌تواند به هزارتویی از غارها و تونل‌های زیردریایی متصل باشد.

دریافت 37 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس