Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:51:13 GMT

اعضای باند سرقت احشام در دلیجان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۱۷۹۵

اعضای باند سرقت احشام در دلیجان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، علی هاشمی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان دلیجان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی سارقان ادامه یافت تا این که سرنخ هایی از اعضای یک باند سرقت به دست آمد و در روز گذشته، زمانی که گزارش سرقت گوسفندان یکی از دامداری های شهرستان دلیجان به پلیس اعلام گردید،‌ بلافاصله تمهیدات اجرایی برای دستگیری سارقان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت: سرانجام پس از گذشت مدت زمان کوتاه از وقوع سرقت، دو نفر از سارقان سابقه دار، هنگام جابجایی تعداد ۲۰ راس گوسفند سرقت شده با دو دستگاه خودروی نیسان و پژو در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و دستگیر شدند.

هاشمی یادآور شد: با ادامه تحقیقات پلیس، دو همدست دیگر سارقان مذکور نیز شناسایی و در عملیاتی جداگانه از سوی پلیس شهرستان دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: چهار متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4430130

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت علی هاشمی نیروی انتظامی استان مرکزی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج خرم آباد شیراز شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان و مالخر حرفه‌ای و کشف پنج دستگاه خودرو و تعدادی قطعات سرقتی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمود حافظی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو، قطعات داخل آن و کابل برق طی هفته‌های اخیر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت،

وی افزود: مأموران یگان امداد با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده از محل‌های وقوع جرم، دو سارق این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف پنج دستگاه خودرو پراید سرقتی و اعتراف سارقان سابقه‌دار به سرقت پنج دستگاه خودرو پراید، شش فقره سرقت کابل برق و هشت فقره سرقت قطعات خودرو و فروش تعدادی وسایل سرقتی به یک مالخر خبر داد و گفت: مالخر این پرونده نیز دستگیر و چهار دستگاه پخش خودرو، تعدادی جک، آچار چرخ، باطری خودرو و چهار دستگاه بلندگو سرقتی از مخفیگاه وی کشف شد.

حافظی با بیان اینکه سارقان ۳۴ و ۳۷ ساله و مالخر ۵۲ ساله این باند سرقت با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: وقوع سرقت در جامعه موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود و مجموعه انتظامی برای تأمین امنیت و ارتقا احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 736716

دیگر خبرها

  • دلیل توبه رئیس باند سارقان از دزدی
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند
  • دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت