Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره به ارائه گزارش اخیر وزیر کشور در خصوص آمار غریق دریای خزر به رئیس جمهور، گفت: با توجه به موفقیت های مسئولان محلی استان های شمالی کشور و کاهش غریق در دریای خزر ، رئیس جمهور اقدامات مسولان را در این زمینه ارزشمند دانستند.

احمد مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر کشور اخیرا طی گزارشی، وضعیت غریق دریای خزر در مدت پنج سال اخیر یعنی از سال 93 تاکنون را به حجت السلام والمسلمین حسن روحانی گزارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این گزارش وضعیت غریق در دریای خزر در استان های گیلان و مازندران به صورت آماری به رئیس جمهور گزارش داده شد .
دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران اضافه کرد: با توجه به عملکرد خوب و موفقیت آمیز مسئولان این 2 استان در اجرای طرح های کاهش غریق در حوزه فعالیتشان، رئیس جمهوری، اقدامات این مسئولان را در کاهش آمار غریق در دریای خزر ارزشمند خطاب کردند.
مظفری ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و تلاش شبانه روزی اعضای ستاد ساماندهی سواحل مازندران از سال 93 تاکنون تعداد افراد غرق شده در سواحل مازندران روند کاهشی داشته است.
وی آمار غریق در سال 92 در ساحل دریای خزر در مازندران را 202 نفر اعلام کرد و افزود: با وجود افزایش دما و استفاده بیشتر مردم از امکانات سواحل دریا در سال جاری، این تعداد به 47 نفر کاهش یافته است.
طرح سالمسازی دریا، با محوریت جمعیت هلال احمر، هیات نجات غریق و نظارت استانداری از خرداد تا پایان شهریور همه ساله اجرا شده و با مشخص شدن نقاط طرح و حضور ناجیان غریق در مسیر 338 کیلومتری ساحل در استان مازندران انجام می شود.
2096/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دبير اطلاع رساني اقدام ارزشمند مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بسته زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش جالب از ورزش استان مازندران آماده پخش شد.

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی ازاد نوجوانان در بابلسر که در حد و اندازه خودش نبود.

قصه پر غصه تیم دریای بابل در لیگ دسته یک فوتبال که حمایت مسئولان را می‌طلبد.
تیم تازه لیگ برتری مهرگان نور که امسال به لیگ برتر والیبال صعود کرد برای شرکت در این رقابت‌ها در فصل بعد، نیازمند امکانات است که باید با کمک مسئولان برطرف شود.
استفاده از سلاح سرد در مسابقات کشتی نونهالان استان در نور که باید مورد بررسی مسئولان قرار گیرد و همینطور واکنش‌های جالب سرپرست یکی از تیم‌های محلی بابل که در نوع خود حالب است.

ایوب رضوانی و اجرای بسته بدون تعارف این هفته:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟