Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از تماشاگران دیدارهای خانگی تیم شهدا چلیچه گفت: استادیوم چلیچه نه سقفی برای تماشاگران دارد، نه به تعداد کافی سرویس بهداشتی و نه رستوران و بوفه‌های درست‌ و حسابی، حتی آبسرد کن هم وجود ندارد و این یعنی آبی هم برای آشامیدن یافت نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد، این تیم با همت جوانان مستعد و غیور چلیچه پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد و در امروز در سطح ملی حرف برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تیم با وجود نبود امکانات کافی توانسته پیشرفت‌های خوبی داشته باشد و افتخارات بسیاری را برای استان به ثبت برساند، مردم و بویژه جوانان چلیچه از طرفداران این تیم هستند و همواره با حضور خود از تیم خود حمایت می‌کنند.

در یکی از مسابقات خانگی تیم چلیچه به میان تماشاچیان این مسابقه رفتیم و با یکی از تماشاگران این دیدارها گفت‌وگو کردیم.

حسینی گفت: بازی‌های خانگی تیم شهداء چلیچه در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تمام شد؛ و باید به فرهنگ بالای تماشاگران این شهر ببالیم و افتخار کنیم.
 

وی بیان داشت: هرکسی در شهرچلیچه به استادیوم رفته باشد می‌داند که چه‌ کار پرمشقتی است، شبکه بسیار ضعیف حمل‌ و نقل، جاده خاکی و ورزشگاه بدون امکانات، استادیوم رفتن را به تجربه‌ای پردردسر و بعضاً عذاب‌آور تبدیل کرده است.


استادیوم چلیچه امکانات اولیه برای تماشاگران را ندارد

این تماشاچی اظهار داشت: استادیوم چلیچه نه سقفی برای تماشاگران دارد، نه به تعداد کافی سرویس بهداشتی و نه رستوران و بوفه‌های درست‌ و حسابی، حتی آبسرد کن هم وجود ندارد و این یعنی آبی هم برای آشامیدن یافت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: این درحالی است که طرفداران این تیم پشت آن را خالی نکردند و شهدای چلیچه در بازی‌های خانگی‌اش در فصل گرما و سرما و در زیر باران، حضور پرشور تماشاگران را تجربه کرده است.

حسینی افزود: در برخی از بازی‌ها بیش از ۲ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و با وجود حضور تعداد زیادی از تماشاچی هیچ‌گونه بی‌احترامی و فحاشی از سوی تماشاگران مشاهده نشد.


وی گفت: شهر چلیچه از لحاظ بازیکن و علاقه‌مندان به فوتبال ساحلی پتانسیل بالایی دارد اما به‌واسطه عدم‌ حمایت و نبود زیرساخت لازم، به دست فراموشی سپرده‌شده است.
 
 چلیچه یکی از بی‌نظیرترین مناطق ورزشی استان است
 
به گزارش جهانبین نیوز، چلیچه یکی از بی‌نظیرترین مناطق ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به‌عنوان پایه‌گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن‌هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
 


فوتبال ساحلی گونه‌ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به‌صورت متداول در کنار ساحل دریا برگزار می‌شود اما در ایران برخی از استان‌ها این فوتبال را در زمین‌های مصنوعی ترویج داده‌اند.
 
چلیچه در شهرستان فارسان و در 35 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری جالب استادیوم سن‌سیرو میلان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منارجنبان یکی از آثار تاریخی اصفهان (فیلم) دستکند سامن؛ شهری اسرارآمیز در دل خاک (فیلم) بزرگترین فرودگاه جهان که بر روی آب شناور است (فیلم)

دیگر خبرها

  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید
  • شهادت یک مربی تیم فوتبال فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به غزه
  • معماری جالب استادیوم سن‌سیرو میلان (فیلم)
  • فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال