Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@10:47:17 GMT

رفتار پلیس معرف رفتار نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۱۹۷۸

رفتار پلیس معرف رفتار نظام اسلامی است

امام جمعه ایلام گفت:باید بدانیم که رفتار شما پلیس ها معرف رفتار نظام اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز یکشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید تدابیری اندیشیده شود که مردم خود فرهنگ تردد را رعایت کنند و پلیس به عنوان ناظر بر این نظم و انتظام تردد زائران را تسهیل و مانع از تعلل در خروج یا ورود زائران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همه افراد و زائران از آغاز مسیر خود تا هنگام خروج از کشور به نحوی با پلیس در ارتباط هستند و باید بدانیم که رفتار شما پلیس ها معرف رفتار نظام اسلامی است.
وی افزود: این برای هر کسی این بالاترین افتخار محسوب می شود که در خدمت زائران امام حسین (ع) باشد.
حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: طبیعتا همه افراد دوست دارند که مانند زائران به زیارت مشرف شوند ولی باید بدانیم که ارائه خدمات به زائران ثوابش کمتر از زیارت نخواهد بود قطعا همان ثواب زیارت برای خدمتگزاران واقعی نوشته خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در ادامه به نعمت امنیت در کشور اشاره  و افزود: این نعمت زمانی مشخص می شود که دچار خدشه شود.
وی گفت: این امر می تواند علاوه بر توسعه معنوی؛ توسعه اقتصادی نیز برای استان به دنبال داشته باشد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌۱۲۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع اعزام می‌شوند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۲۰ زائر در قالب یک کاروان به حج تمتع از این استان خبر داد.

سیدمحسن قوامی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: کاروان‌ حج تمتع استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شدند و معاینات پزشکی همه زائران و کلاس‌های آموزشی مناسک زائران انجام شده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های زائران بیت‌الله‌الحرام نیز در حال انجام است،‌ افزود: کاروان‌های استان فارس از اوایل خردادماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که همگی آن‌ها مدینه قبل هستند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این کاروان یک مدیر، معاون و روحانی است، خاطرنشان کرد: پرواز کاروان زائران حج تمتع استان بین ۱۳ تا ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه شهید دستغیب شیراز انجام می شود.

قوامی نژاد با بیان اینکه ۶۳ نفر از این کاروان مرد و ۵۷ نفر خانم هستند، تصریح کرد: در این کاروان ۳۸ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور دارند.

وی به عموم مردم توصیه کرد تا اقدامات مربوط به انتقال و انجام سفر حج را تنها از طریق دفاتر و شرکت‌های مجاز زیارتی که آدرس آن‌ها در سایت سازمان حج و زیارت استان موجود است، انجام دهند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این کاروان ۳۰ تا ۴۰ روز در مکه و مدینه می ماند که ۳۳ روز در مکه و ۶ روز در مدینه خواهد بود.

قوامی نژاد اظهار کرد: ۴۰۰ خدمه کارگزار در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.

وی همچنین از تخصیص یک کاروان عمره مفرده به استان کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت ۳۰ نفر خبر داد و تاکید کرد: ثبت‌نام در کاروان‌های عمره مفرده آغاز شده است.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد تاریخ اعزام کاروان عمره مفرده این استان را اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دانست و بیان کرد: اولویت اعزام با افرادی است که سال گذشته در گروه‌های اعزامی عمره مفرده ثبت‌نام و وجوه مربوطه را زودتر از دیگران واریز کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • توضیح درباره بررسی استطاعتِ روانی متقاضیان حج
  • زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند
  • ‌۱۲۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران بخوانند؛ آخرین وضعیت اعزام حج عمره ۱۴۰۳