Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور مسئولین شهرستان و ائمه جمعه آزادشهر در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شورای اداری در بررسی عملکرد ادارات این شهرستان، اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی رتبه اول عملکردی را در بین ادارات شهرستان آزادشهر دارد و به همبن خاطر از رئیس این اداره بسیار تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضعیف ترین اداره بین ادارات آزادشهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان است و باید مدیر آن عوض شود.

حسینی گفت: شهرستان آزادشهر رتبه اول اشتغال روستایی استان و رتبه اول روابط عمومی فرمانداریهای استان را دارد و جا دارد از مسئولین مربوطه تشکر کنم. آزادشهر رتبه اول کشت گیاهان دارویی را در ۲ ماه اخیر کسب کرده است که این جای امیدواری و تشکر دارد.

فرماندار آزادشهر در خصوص فعالیتهای عمرانی شهرستان تصریح کرد: 4 کارگاه راه سازی در محور آزادشهر به شاهرود در حال انجام فعالیت می باشند که امیدواریم هر چه سریعتر این پروژه ها به پایان برسد. در خصوص تامین آب شرب باید گفت ، آبرسانی به دو روستای نراب و خوش ییلاق در حال انجام است و اصلاح شبکه آبرسانی آزادشهر با خرید لوله های مورد نیاز در ١٠ کیلومتر انجام خواهد شد.

وی در پایان سخنانش در رابطه با پیشرفت پارک زیتون بیان کرد: یک سرمایه گذار برای پارک زیتون اعلام آمادگی کرده است که بزودی با عقد قرارداد به مرحله اجرایی می رسد.

علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات مدیران شهرستان اظهار کرد : بنده با تمام تلاش و جدیت حق آب شرب مردم شریف آزادشهر از سد نرماب را پیگیری میکنم.

وی همچنین خبر داد: پروژه روشنایی محور آزادشهر به نوده شروع شده و تا پایان سال به اتمام می رسد.

امام جمعه آزادشهر ضمن تشکر از زحمات مجموعه دولت در شهرستان ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی و مراسمات استکبار ستیزانه ١٣ آبان امسال با تدابیر اصولی، هرچه باشکوه تر برگزار شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است

جواد سپاهی  فرماندار ویژه چابهار با اشاره به بارش‌های شدید در بلوچستان گفت: محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار با بیش از ۱۰۰ روستا و مسیر دج‌ها بعد از گذشت ۲۴ ساعت همچنان مسدود و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی پس از بازدید این محور‌ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی ماشین آلات راهداری در مناطق مستقر وبه محض فروکش کردن آب تمامی مسیر‌ها بازگشایی خواهند شد.

وی ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی ستاد بحران شهرستان تمامی نقاط حادثه دیده سیل قبلی ترمیم و بازسازی شده اند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: باهمراهی معتمدان وریش سفیدان و شورای اسلامی روستا‌ها و بهورزان منطقه، بیماران باردار، دیالیزی، شناسایی و به نقاط امن جابجا و بهداشت و درمان شهرستان در حال خدمات رسانی به آنهاست.

وی با اشاره به اینکه در منطقه هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است، گفت: بامدیریت ستاد بحران شهرستان قسمتی از آب سد زیردان قبل ازسیل رهاسازی شده که همین امر باعث شد که آب‌های سطحی سیل اخیر در پشت سد جمع‌آوری وخسارت‌های احتمالی به کمترین حد ممکن رسیده است.

در این بازدید از بخش‌های پیرسهراب و پلان فرماندار و دادکریم بلوچ معاون عمرانی و اعضای ستاد بحران شهرستان چابهار حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان