Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال  قشقایی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران مهمان تیم بادران تهران است. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها فارس نظرات

به گزارش تسنیم از شیراز، تیم فوتبال  قشقایی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران مهمان تیم بادران تهران است و در غیاب طالبی سرمربی این تیم، مهدی طالبی کمک مربی بومی‌اش هدایت این تیم را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در یک هفته گذشته با حاشیه‌های مختلفی روبه‌رو بوده، است و باید بدون سرمربی با یاران پاشازاده رقابت کند.

پس از بازی این تیم با مس کرمان بود که ابراهیم طالبی توسط نیروهای پلیس دستگیر شد و هنوز آزاد نشده است، گفته می‌شود شکایت از سرمربی این تیم بین‌المللی است و احتمال ادامه بازداشت این سرمربی نیز می‌رود.

پس از بازداشت طالبی مهدی فروردین کمک مربی فیروزآبادی تیم فوتبال قشقایی تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت و در این بازی سخت وظیفه هدایت تیم فوتبال قشقایی را بر عهده خواهد داشت.

تیم فوتبال قشقایی با خرید امتیاز آینده‌سازان برق جدید فارس در مسابقات لیگ دسته اول شرکت کرده است و در هفت هفته گذشته دو باخت، یک تساوی و سه پیروزی دارد. این تیم سیاه جامگان را نیز از پیش رو برداشته بود اما با کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ یک، قشقایی حالا با شش بازی 10 امتیازی است و در رده هفتم ایستاده است.

بادران تهران ده امتیازی است و در رده ششم جدول ایستاده است.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز تیم سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم شهرداری بم با یک گل شکست خورد.
تک گل این دیدار را مهدی حرجندی پور برای شهرداری بم در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند
در دیگر دیدار تیم فوتبال چوکا در ساری مقابل تیم شهدای این شهر به تساوی بدون گل رسید.
در جدول رده بندی گروه نخست مسابقات تیم سپیدرود با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و تیم چوکای تالش با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • اسامی داوران هفته ۲۸ لیگ دسته یک فوتبال
  • پیروزی تیم پاس بافق در هفته اول مرحله پلی آف لیگ دسته ۲ فوتسال
  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال