Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون پیشگیری آتش نشانی کرج از وقوع 1200 حادثه مرتبط با آسانسور از ابتدای سال 97 تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما محمدی گفت: متاسفانه در این حوادث دو نفر از شهروندان جان خود را از دست داده اند.

وی با تاکید بر استاندارد سازی آسانسورها در منازل و مراکز تجاری و اداری افزود: رعایت اصول فنی و مهندسی منطبق بر استاندارد از بروز بسیاری حوادث پیشگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ارزیابی اداره کل استاندارد نیز با بیان اینکه از سال 82 استاندارد آسانسور اجباری شده است، گفت: شهرداریها ملزم هستند قبل از صدور پایان کار، گواهینامه استاندارد آسانسوررا از سازنده ساختمان دریافت کنند.

عبدی گفت: شهروندان برای اطلاع از مراکز خدمات آسانسور زیر نظر اداره کل استاندارد به سامانه آسانسوربه نشانی gift.isiri.gov.ir مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استاندارد آسانسور 14اکتبر ایمنی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است

کیومرث خانی لعل آبادی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۰ فروردین (۱۸ آوریل) به عنوان روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی نامگذاری شده، گفت : بازدید از تمام بناها، محوطه‌ها و اماکن تاریخی شاخص استان در این روز رایگان خواهد بود. 

وی افزود: فردا (پنجشنبه) درب بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی استان همچون بیستون، تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگربیگی به روی گردشگران باز خواهد بود. 

معاون میراث فرهنگی استان با بیان اینکه کرمانشاه یکی از استان‌های غنی کشور در بحث تعدد آثار تاریخی است، عنوان کرد: در سطح استان ۴۲۰۰ اثر تاریخی وجود دارد که حدود نیمی از آنها به ثبت ملی رسیده است. 

وی شعار امسال روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی را «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» عنوان کرد و گفت: باتوجه به این شعار در تعدادی از پایگاه‌های ملی و جهانی سراسر کشور قرار است نشست‌های تخصصی برگزار شود که در استان کرمانشاه نیز در پایگاه جهانی اورامانات نشستی با موضوع مواجهه با بحران‌های طبیعی با مشارکت مردم و کمک از دانش سنتی مردم منطقه برگزار خواهد شد. 

خانی لعل آبادی ادامه داد: به این مناسبت، برنامه‌هایی را برای تجلیل از فعالین حوزه مرمت، حافظان بنا‌های تاریخی، سمن‌های فعال و... در سطح استان خواهیم داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • صدور ۱۱۹۸ تاییدیه ایمنی آسانسور درخوزستان
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد