Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که مدتی است برخلاف انتظارات عمومی نتایج ضعیفی را کسب می‌کند در اظهار نظری گفت: "لروی سانه" ستاره ومهاجم منچسترسیتی به طور حتم گزینه مناسبی برای خط حمله ژرمن‌ها است.

یوآخیم لوو ادامه داد: با وجود شکست ۳ بر صفر برابر تیم ملی فوتبال آلمان به توانایی‌های سانه ایمان دارم هرچند وی در حد و اندازه‌های میروسلاو کلوزه اسطوره تاریخ ژرمن‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوو خاطرنشان کرد: تمامی گزینه‌هایی که به نظرم از توانایی لازم در خط حمله تیم ملی آلمان بهره‌مند هستند را به کار می‌گیرم و رقابت تنگاتنگی را بین آن‌ها ایجاد می‌کنم.

بیشتربخوانید:23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی آلمان مشخخص شدند مراسم برترین های فیفا 2018/ مودریچ بهترین بازیکن فوتبال جهان شد +تصاویر لوو: ادعاهای اوزیل درباره نژادپرستی اغراق آمیز است

انتهای پیام/

ایمان یوآخیم لوو به ستاره منچسترسیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات  عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏