Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان نساجی مازندران بعد از سپری کردن استراحت دو روزه تمرینات خود را در تهران شروع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،  نساجی مازندران یکی از معدود تیم‌هایی است که تمریناتش را به علت عدم وجود امکانات کافی در قائمشهر به تهران منتقل کرده است. تمرینات این تیم که با نظر کادرفنی به مدت دو روز تعطیل شده بود، در ورزشگاه کارگران شروع شده و بازیکنان این تیم خود را برای بازی برابر سپاهان در هفته نهم لیگ برتر آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرخپوشان قائمشهری هفته گذشته در چهارچوب مسابقات جام حذفی کشور به مصاف سپاهان رفتند و در آخر با قبول شکست برابر این تیم در ضربات پنالتی حذف تلخی را تجربه کردند. حالا شاگردان نکونام در دومین بازی پیاپی خود با با سپاهان این بار در چهارچوب لیگ برتر با آن‌ها بازی می‌کنند.

نساجی مازندران در حال حاضر با کسب 7 امتیاز از هشت بازی در رده سیزدهم جدول لیگ برتر حضور دارند اما در اندیشه کسب نتایج بهتر هستند.

به نظر می‌رسد با شروع دوباره لیگ برتر تاکتیک نساجی برای رویارویی با حریفان اندکی تغییر پیدا کند و مطابق میل تماشاگران شود.

نساجی مازندران که اولین دوره حضور خود در تاریخ لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد پس از شروع لیگ هجدهم با قرعه سختی رو به رو شد و مقابل تیم‌های مدعی این دوره قرار گرفت.

همین قرعه باعث شد که کادرفنی این تیم برای اینکه شخصیتی تازه برای تیمشان به دست آورند و نام نساجی را بر سر زبان‌ها بیاندازند رویه دفاعی را در پیش گرفته و سعی در متوقف کردن حریفان داشته باشند. سیاستی که تا حدودی مثبت بود و باعث شد این تیم از استقلال تهران، سایپا و تراکتورسازی مساوی بگیرد و در مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن به سختی شکست بخورد. البته در این میان نباید از کسب تساوی 1-1 مقابل سپاهان پس از پایان 120 دقیقه تلاش در جام حذفی به راحتی گذشت.

نساجی مازندران با دیدار برابر سپاهان بار دیگر لیگ برتر را شروع می‌کند. دیداری خارج از خانه و سخت مقابل این تیم پرستاره که اتخاذ تاکتیک دفاعی را می‌طلبد. اما پس از این دیدار سرخپوشان قائمشهری از پیچ سخت لیگ گذشته و با حریفان نسبتا خوبی دیدار می‌کنند. تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، ماشین‌سازی تبریز، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت حریفان مستقیم نساجی در پایین جدول هستند که پیروزی برابر آن‌ها شاگردان نکونام را به میانه جدول و رتبه تک رقمی ‌می‌رساند.

بی شک نکونام برای برنده شدن مقابل تیم‌های مذکور باید روندی خلاف روند فعلی را در پیش گرفته و تیمش را با میل هجومی بیشتری در زمین قرار دهد. وقتی به لیست این تیم نگاه می‌کنیم چشممان به بازیکنان سرعتی و تکنیکی زیادی می‌خورد که هر کدام می‌توانند عصای دست نکونام در روزهای سخت لیگ هجدهم باشند. در ادامه باید دید سرمربی آب دیده نساجی می‌تواند نیم فصل اول را مطابق میل هواداران مازنی به پایان برساند یا باز هم باید این تیم را با تاکتیکی مشابه اول فصل مشاهده کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام داور بازی نساجی با تراکتور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.


بر این اساس علی صفایی به عنوان داور دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز انتخاب شد.


این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود.

اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین
پیکان تهران-هوادار تهران
داور: فرزاد منصوری کمک ها: حمیدرضا افشون، آبتین زاهدی و مهرداد خسروی؛ ناظر: حاتم بک پور

گل گهر سیرجان-استقلال خوزستان
داور: محمدرضا تارخ؛ کمک ها: نجف پناهی، سعید زیبا و مسعود حقیقی؛ ناظر: یدالله جهانبازی

صنعت نفت آبادان-پرسپولیس
داور: علی اصغر مومنی؛ کمک ها: محمد عطایی، دانیال باشنده و میثم حیدری؛ ناظر: مسعود مرادی

جمعه ۳۱ فروردین
نساجی مازندران- تراکتور
داور: علی صفایی؛ کمک ها: محمدعلی پورمتقی، صالح عرب آبادی و علی بای؛ ناظر: محمدرضا فلاح

استقلال تهران- شمس آذر قزوین
داور: وحید کاظمی؛ کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف؛ ناظر: حسن کامرانی فر

فولاد خوزستان-مس رفسنجان
داور: امیر ایار؛ کمک ها: علی اکبر نوری، اسماعیل احمدی و یعقوب آشوری؛ ناظر: ابوطالب طاهریان

یکشنبه دوم اردیبهشت
ذوب آهن اصفهان-آلومینیوم اراک
داور: سعید رحیمی مقدم؛ کمک ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور

ملوان بندر انزلی- سپاهان اصفهان
داور: مرتضی منصوریان؛ کمک ها: حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی؛ ناظر: فریدون اصفهانی

دیگر خبرها

  • فریاد باقری با مهم‌ترین گل سال به تراکتور(عکس)
  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور