Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلیل‌آباد از تحقق 58 درصدی تعهد اشتغال خلیل‌آباد در سال 97 خبر داد و گفت: امروز دمیدن روحیه امید و نشاط یک وظیفه همگانی است و هر یک از آحاد و اقشار جامعه به دولت برای برون رفت از مشکلات کمک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: امروز با توجه به شرایط موجود که دشمن نان و معیشت مردم را هدف قرار داده، رسالت مدیران نسبت به گذشته سنگین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیران با همراهی مردم باید فرمایشات مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشانند، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم با همراهی، صبر و متانت مردم برنامه ها و تدابیر خوبی اندیشیده است و با همراهی مردم این مشکلات را حل خواهد کرد.

 

دمیدن روحیه امید و نشاط به جامعه یک وظیفه همگانی است

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه مدیران باید پویاتر از گذشته عمل کنند و در بین مردم حضور داشته باشند، تصریح کرد: امروز دمیدن روحیه امید و نشاط یک وظیفه همگانی است و هر یک از آحاد و اقشار جامعه به دولت برای برون رفت از مشکلات کمک کند.

وی با بیان اینکه مطمئناً هیچ دولتی بدون همراهی مردم موفق نخواهد بود و هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود، اذعان کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که دولت باید بماند و مشکلات را برطرف کند، نقد منصفانه باید صورت گیرد و مطمئناً با خالی کردن پشت دولت مشکلات حل نمی شود.

 

نسبت به هفته های گذشته ثبات بیشتری بر بازار حاکم است

شاکری با اشاره به اینکه دولت برنامه عملیاتی خوبی برای توسعه روستاها مدنظر دارد که همراهی و سخت کوشی بیشتر مدیران را می طلبد، عنوان کرد: امروزه شاهد یک ثبات و آرامش بیشتری نسبت به هفته های گذشته در بازار هستیم و بازاریان باید بدانند که اختفاء کالا و عدم ثبت انبارها مصداق احتکار است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه کل اعتبارات ابلاغی به شهرستان خلیل‌آباد 114 میلیارد ریال بوده که 46 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی استان می باشد و 54 درصد تخصیص دارد، تشریح کرد: مبلغ 47 میلیارد ریال از محل اعتبارات استفاده متوازن از امکانات کشور با 100 درصد تخصیص و ده میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای با صد در صد تخصیص بوده است.

 

اختصاص 11 میلیارد ریال از اعتبارت مدیریت بحران به خلیل‌آباد

رئیس شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه مدیران برای اجرای پروژه ها و تخصیص اعتبارات اهتمام ویژه ای داشته باشند، بیان کرد: یک میلیارد تومان اعتبارات از ماده ده و دوازده مدیریت بحران به آب‌رسانی خلیل‌آباد و شهر کندر و 100 میلیون تومان آب‌رسانی به روستای ایرج آباد تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه 4 میلیارد تومان اعتبار اولیه از محل اعتبارات تسهیلات ابلاغی اشتغال روستایی اعلام شده که به همت دستگاه ها و بانک ها پرداخت می شود، تأکید کرد: بالغ بر ده میلیارد و 658 میلیون تومان مربوط به 130 طرح در کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و گردشگری توسط بانک ها پرداخت شده که 6 میلیارد و 763 میلیون تومان آن توسط صندوق کار آفرینی و امید پرداخت شده است.

 

تحقق 58 درصدی تعهد اشتغال خلیل‌آباد در سال 97

شاکری همچنین در ادامه با اشاره به تعهد اشتغال خلیل‌آباد در سال 97، افزود: تعهد اشتغال شهرستان خلیل‌آباد در سال 97 تعداد 949 نفر است که تا به امروز 58 درصد تحقق اشتغال تعهد شده شهرستان بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی کاروان های پیاده دهه آخر صفر در شهرستان، خاطرنشان کرد: بیش از 15 کاروان پیاده از شهرستان خلیل‌آباد عازم مشهد مقدس هستند که تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

 

تبلیغات سوء دشمن نباید بر روی ما تأثیرگذار باشد

حجت الاسلام ناهیدی در این نشست با بیان اینکه محکم کاری و وجدان کاری یک اصل مهم در اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: باید بیش از این اراده محکمی داشته باشیم و تبلیغات سوء دشمن نباید بر روی ما تأثیرگذار باشد.

امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه اربعین باید با شکوه تر از گذشته برگزار شود، تصریح کرد: وحدت شیعه و سنی در اربعین نشان داد که وحدت برای مردم حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی، اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین شد.

وی بیان کرد: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده، لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار‌ و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب‌ دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان کرد: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کارها و رفع مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت