Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان گفت:با توجه به افزایش اشتراک ظرفیت‌ها در فصل سرمای امسال مصرف بیش از ۳.۵ میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان همدان پیش بینی شده است. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، عبدالله فیاض عصر امروز در حاشیه بازدید از روستای خنداب، قاسم آباد و محله محمدیه این شهرستان  اظهار داشت: در حال حاضر 600 هزار مشترک گاز در سطح استان همدان وجود  دارد که در فصل سرمای سال گذشته مشترکان استان 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد متر مکعب گاز مصرف کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد از وضعیت گازرسانی مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: 100 درصد کل شهر اسدآباد از نعمت گاز خانگی برخوردار بوده و موفق شده‌ایم در روستاهای اسدآباد جمعیت خانوارهای برخوردار از گاز  را به 99.3 درصد ارتقا دهیم.

فیاض تصریح کرد: در حال حاضر استان همدان اولین استان در سطح کشور است که گازرسانی به خانوارهای روستایی بالای 20 خانوار را به اتمام رسانده است.

وی با اشاره به روستای خنداب به عنوان یکی از روستاهای محور گردشگری اسدآباد افزود: گاز رسانی به این روستا نیازمند 700  میلیون تومان اعتبار بوده که در صورت تامین نقدینگی این روستا نیز سال آینده گازرسانی خواهد شد.

روستاهای زیر 20 خانوار اسدآباد سال آینده گازکشی می‌شوند‌

‌کریم حمیدوند فرماندار اسدآباد نیز اظهار داشت: براساس بخشنامه‌ای که توسط شرکت ملی گاز ایران به استان ابلاغ شده، باید از اعتبارات استانی به روستاهای زیر 20 خانوار در راستای گازکشی کمک شود که  از اعتبارات استانی برای گاز کشی روستای خنداب و روستاهای زیر 20 خانوار قطعا کمک خواهیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طرح مطالعاتی گازکشی به روستاهای زیر 20 خانوار امسال انجام خواهد شد و برای سال آینده گازکشی این روستاها انجام می‌شود.

فرماندار با بیان اینکه صددر صد روستاهای بالای 20 خانوار اسدآباد گاز کشی شده است، یاد آور شد:در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای 18  روستای زیر 20 خانوار بوده که از این تعداد روستا 4 روستا در بخش پیرسلمان و 14 روستا در بخش مرکزی قرار گرفته که در سال آینده این تعداد روستا نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه روستای خنداب در حال حاضر یکی از محورهای گردشگری این شهرستان به شمار می رود، افزو: در سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به اسدآباد روستای خنداب را به عنوان یکی از روستاهای گردشگری و مناطق گردشگری پیشنهاد داده‌ایم که به احتمال بسیار با توجه به پتانسیل‌های موجود این پیشنهاد مصوب خواهد شد.

حمیدوند تصریح کرد: اکثریت شغل مردم روستای خنداب باغداری،کشاورزی و دامداری بوده و این روستا یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات انگور و گردو به شمار می‌رود که گازکشی روستا یک سرمایه گذاری برای شهرستان بوده و به مهاجرت معکوس هر چه بیشتر روستا کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/‌ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد رئیسی صبح امروز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • حال خوب سد شیرین‌دره بعد از بارندگی‌های بهاری + تصویر
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد