Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@20:28:37 GMT

پیروزی استقلال در بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۲۲۷۶

پیروزی استقلال در بازی دوستانه

استقلال در بازی دوستانه با نتیجه 2 بر یک تیم منتخب آکادمی این باشگاه را شکست داد.

 به گزارش ورزش سه، بازی با نمایش بهتر تیم آکادمی استقلال شروع شد و در هما دقایق ابتدایی معراج پورنقی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کرد.


اما بعد از این گل بازیکنان بزرگسال استقلال بازی را جدی تر گرفتند و فرشید باقری روی کرنر ارسالی موفق گل تساوی را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما درنیمه دوم استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در اواسط این نیمه روی حرکت فوق العاده محمد دانشگر و پاس او تبریزی گل دوم را وارد دروازه آکادمی این باشگاه کرد.


در ادامه استقلال همچنان روی دروازه حریف فشار آورد اما نتوانست تعداد گل های خود را بیشتر کند تا بازی با پیروزی 2 بر یک این تیم برابر تیم آکادمی باشگاه به پایان برسد.


*وینفرد شفر در فرصت استراحت بین دو نیمه در جمع بازیکنان استقلال حاضر شد و دقایقی با آبی پوشان صحبت کرد.
* نصرالله عبداللهی و اصغر حاجیلو در محل بازی دوستانه استقلال حضور داشتند، عبداللهی دقایقی با صورت خصوصی با شفر صحبت کرد.
* در این بازی حیدر احمدزاده، علی شفیعی و سینا خادم پور دقایقی ه عنوان بازیکن تعویضی برای استقلال بازی کردند.
* مهدی رحمتی 90 دقیقه این بازی را از روی نیمکت تماشا کرد و میلاد زکی پور در زمین صنایع دفاع حضور نداشت.
* فرشید اسماعیلی در محل دیدار دوستانه استقلال حاضر شد و مورد استقبال کادرفنی قرار گرفت.
* در بازی امروز میثم تیموری، محمد دانشگر و مرتضی تبریزی عملکرد خوبی داشتند و ستاره های استقلال بودند.

*کادرفنی و مربیان دو تیم در پایان مسابقه برخورد گرمی داشتند و شفر در پایان این دیدار دقایقی برای بازیکنان جوان استقلال صحبت کرد.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد تا در یک قدمی فینال بار دیگر ناکام بماند.

هواداران پی اس جی امیدوار بودند که این تیم در بازی برگشت در خانه بتواند برابر حریف به گل برسد و شکست بازی رفت را جبران کند اما تلاش‌های بازیکنان پاری سن ژرمن برای باز کردن دروازه دورتموند جواب نداد و آنها با وجود بازی هجومی‌ای که ارائه کردند نتوانستند به هدف‌شان برسند.

امری پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«اول از همه باید بگویم که ما از اینکه در دو دیدار شکست خوردیم بسیار ناراحت و ناامید هستیم. ما مطمئنا بدشانس بودیم چون فرصت‌های زیادی خلق کردیم و چهار بار توپ را به تیرک دروازه زدیم.

اما گاهی فوتبال همین است و منصفانه نیست. ما یکی از جوان‌ترین تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان را داشتیم و پروژه‌ای داریم که سال به سال جلو می‌رود. همان‌طور که شما گفتید، ما هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا سال آینده قهرمان شویم.

مطمئنا در حال حاضر بسیار ناراحت هستیم اما همچنان فرصت کسب سه گانه در فرانسه را داریم و تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم در پایان فصل به این جام‌ها برسیم. از هواداران که همیشه و حتی وقتی باختیم از ما حمایت کردند سپاسگزاریم.»

دیگر خبرها

  • احضار و محرومیت احتمالی برای بازیکن استقلال
  • نقش مهم سیدحسین حسینی در پیروزی دراماتیک استقلال
  • آروان‌آکادمی؛ دروازه ورود به دنیای دانش ابری
  • خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال