Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مجتبی جباری هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در محل برگزاری دیدار دوستانه این تیم حاضر شد و صحبت‌هایی با وینفرد شفر انجام داد.

به گزارش وب سایت نود، مجتبی جباری بازیکن پیشین آبی‌پوشان در محل برگزاری دیدار دوستانه استقلال مقابل منتخب آکادمی حضور یافت و صحبت‌هایی با وینفرد شفر انجام داد و پس از آن، محل بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که صحبت‌های زیادی از حضور جباری به جای سانیاک مطرح می‌شود و شفر هم نسبت به این موضوع ابراز تمایل کرده، باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت شماره 8 پیشین استقلال به کادرفنی آبی‌پوشان اضافه خواهد شد یا نه.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی مجتبی جباری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال صدر را به سختی پس گرفت

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغا شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر ۲ آبی پوشان به پایان رسید. مهرداد محمدی (۲۰ و ۵۱ پنالتی) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال و فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس آذر گل زدند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۹۰- میلاد شیخ فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۹۰- جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (۷۵- پیمان بابایی)، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال الدین ماشاریپوف (۷۸- امید حامدی‌فر).

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور (کارت زرد)، مهدی محمدی (۵۴ فراز امامعلی)، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی (کارت زرد)، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی (۸۱ سجاد جعفری)، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی (۸۱ معین قربانی) و عیسی مرادی (۸۱ مجتبی فخریان).

حملات استقلال و فرصت سوخته

شروع بازی برای استقلالی‌ها هجومی بود و این تیم برای رسیدن به گل فشار روی دروازه حریف را از دقیقه یک در دستور کار قرار داد و خیلی زود هم می‌توانست به گل برسد، اما ایمان سلیمی در دقیقه ۷ توپ ارسالی از جناح چپ را در شرایطی که با دروازه بان تک به تک بود از کنار دروازه به بیرون زد تا فرصت طلایی آبی پوشان از دست برود.

محمدی و گل برتری آبی‌ها

در شرایطی که انتظار از بلانکو در خط حمله استقلال بود که دروازه شمس آذر را باز کند، ارسال از چپ ابوالفضل جلالی درون محوطه جریمه توسط مهرداد محمدی مهار شد و این بازیکن با یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد تا شادی به جمع آبی‌ها بیاید.

شمس آذر سوار بر بازی شد

بعد از گل استقلال شاگردان سعید دقیقی تلاش کردند رفته رفته به سمت دروازه استقلال حمله کنند. هر چند آن‌ها موقعیت‌هایی را درون محوطه جریمه خلق کردند، اما ضربات بازیکنان به اندازه‌ای نبود که خطری جدی دروازه حسینی را تهدید کند تا در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.

استقلال بهتر از همیشه

شروع نیمه دوم برای استقلال با گل همراه بود این تیم با استفاده از سرعت بالای مهرداد محمدی در خط حمله، مدافعان شمس آذر را غافلگیر کرد و در دقیقه ۴۹ فرار این بازیکن با خطای بازیکن قزوینی همراه شد که با تشخیص داور پنالتی به سود استقلال اعلام شد. محمدی این ضربه را در دقیقه ۵۱ به گل دوم خودش و استقلال تبدیل کرد.

شمس آذر کم رمق در خط حمله

شاگردان سعید دقیقی هر چند در حفظ و گردش توپ وضعیت مناسبی داشتند، اما نتوانستند در خط حمله موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کنند و دفاع کم اشتباه و مستحکم آبی پوشان اجازه نزدیک شدن به دروازه حسینی را به حریف نداد. در دقایق پایانی شمس آذری‌ها تلاش زیادی کردند تا به گل برسند.

مرادمند تیر خلاص را زد

در شرایطی که قزوینی‌ها برای کم کردن فاصله روی دروازه استقلال حمله می‌کردند، در دقیقه ۷۷ شاگردان نکونام صاحب یک ضربه کرنر شدند که این ارسال با ضربه سر محمدحسین مرادمند به گل سوم آبی پوشان تبدیل شد تا خیال سرمربی محروم استقلال که از روی سکو‌ها تیمش را هدایت می‌کرد برای گرفتن سه امتیاز راحت شود، اما این پایان کار نبود و اوضاع پیچیده شد.

شوک به استقلال با دو گل

تیم قزوینی که نتوانسته بود در طول بازی از حملاتش استفاده کند، بالاخره به خواسته اش رسید و در دقیقه ۸۳ روی ارسال از جناح راست و ضربه فراز امامعلی به گل رسید تا آبی پوشان نگران نتیجه پایانی بازی شوند. در شرایطی که استقلال هنوز از شوک گل اول خارج نشده بود دو دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کرد تا اوضاع پیچیده شود و استرس بر آبی پوشان حاکم شود.

بازگشت به صدر و ادامه حساسیت

استقلال با سه گل توانست شمس آذر را شکست دهد تا تعقیب و گریز در هفته‌های باقی مانده در صدر جدول همچنان با پرسپولیس ادامه داشته باشد. با پیروزی آبی پوشان برابر شمس آذر این تیم ۵۳ امتیازی شد و به صدر جدول برگشت. پرسپولیس هم با ۵۲ امتیاز در تعقیب آبی‌ها قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • گل مجتبی فخریان به استقلال (استقلال 3-2 شمس آذر)
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • چطور می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟