Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:20:30 GMT

بانک‌هایی که ارز مسافرتی به زائران اربعین می‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۲۳۹۳

بانک‌هایی که ارز مسافرتی به زائران اربعین می‌دهند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تلاش بانک مرکزی برای پرداخت ارز مسافرتی زائران اربعین حسینی در داخل کشور توسط بانک های ملی و ملت خبر داد.

به گزارش مشرق، مرتضی آقایی ظهر امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: بانک مرکزی در حال طراحی مکانیزمی است که زائران ایرانی با حفظ شأن و منزلت در داخل خاک عراق تنها به عنوان زائر وارد این کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پرداخت ارز مسافرتی زائران در عراق حلاوت زیارت و کرامت زوار اباعبدالله الحسین(ع) می کاهد از این رو تلاش بر این است تا با برقراری ارتباطات مناسب بانکی این اقدام از سوی بانک های عامل ملی و ملت انجام شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین ارز مسافرتی حسینیه زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز گرفتگی جان ۴ عضو یک خانواده در تالش را گرفت

سعید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر گاز گرفتگی چهار نفر از اعضای یک خانواده در یک چادر مسافرتی در ساحل گیسوم تالش بلافاصله نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: متأسفانه پدر، مادر و دو فرزند دختر و پسر که برای تعطیلات نوروزی به تالش سفر کرده بوده‌اند، در این اتفاق جان باختند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که از فوت آن‌ها بر اثر گاز گرفتگی ناشی از روشن کردن پیک نیک داخل چادر مسافرتی بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردرد، حالت تهوع، سرگیجه، خستگی و خواب‌آلودگی را از علائم مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن دانست و بیان کرد: اگر فردی دچار چنین علائمی شود باید به سرعت به اورژانس ۱۱۵ اطلاع دهد زیرا اگر این علائم ادامه پیدا کند سبب کاهش هوشیاری و در نهایت مرگ آن فرد خواهد شد.

کد خبر 6062372

دیگر خبرها

  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری
  • گاز گرفتگی جان ۴ عضو یک خانواده در تالش را گرفت
  • ثبت نام بیش از ۳۱ هزار زائر در دوره عتبات نوروزی