Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس فدرال بلژیک امروز یکشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: ۲ پلیس بلژیک حین متوقف کردن خودروی حامل افراد مسلح زخمی شدند.

بر این  اساس، سرنشینیان این خودرو پس از شلیک به سوی نیروهای پلیس، آن ها را زخمی کرده و از صحنه جرم گریختند.

شبکه تلویزیونی RBTF بلژیک در این خصوص اعلام کرد که نیروهای پلیس پس از مظنون شدن به این خودرو به تعقیب آن پرداخته که در نتیجه مورد اصابت گلوله سرنشینیان مسلح آن قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس از آغاز تحقیقات در این خصوص خبر داد.

کد خبر 4430181

منبع: مهر

کلیدواژه: بلژیک پلیس تیراندازی اربعین ۹۷ ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی ترکیه جمال خاشقجی روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم