Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به کنار رفتن ساناک از تیم فوتبال استقلال در حال حاضر بحث انتخاب دستیار جدید وینفرد شفر شنیده می شود. با توجه به اینکه کمیته فنی‌ای باشگاه استقلال به تازگی تشکیل شده، سرمربی آلمانی با توجه به هوش بالای خود یک گزینه را به نوعی در آب نمک خوابانده تا در صورتی که تسلیم خواسته و انتخاب مربی از سوی مدیران استقلال شود، مجتبی جباری را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که مدیران استقلال با جذب مربی خارجی مخالف هستند به همین منظور شفر هم برای اینکه زیر بار گزینه دیگری از سوی کمیته فنی و یا مدیران نرود از پیش جباری را در گوشه‌ای از ذهن خود نگه داشته تا در صورت اجبار او را به نیمکت استقلال اضافه کند.

بیشتر بخوانید:صحبت های تند سرپرست باشگاه استقلال و هادی طباطبایی شفر در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد جریمه در انتظار بازیکن یاغی/ شفر به استقلال بازگشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، مشاور مالک میلان، ماموریت پیدا کردن بهترین مربی برای این باشگاه در فصل بعد را دارد. 

بعد از مخالفت هواداران با جولن لوپتگی و در حالی که آنتونیو کونته نیز با ناپولی به توافق رسیده، حالا تیاگو موتا گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود. مربی ای که با بولونیا فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و همه را بهت زده کرده است.

توتواسپورت نوشته است که زلاتان این روزها همه توجه خود را به سمت تیاگو موتا معطوف کرده است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی- برزیلی که احتمالا بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند (بولونیا رتبه چهارم جدول را دارد)، با یوونتوس مذاکرات پیشرفته ای داشته است. 

به این ترتیب زلاتان سعی خواهد کرد هر طور شده نظر تیاگو را تغییر دهد و در واقع این اولین چالش بزرگ او به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه است. مارک فن بومل، سرمربی فعلی آنتورپ، نیز دیگر گزینه مورد علاقه او است.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس