Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:40:52 GMT

صعود کریمی و زارع به فینال کشتی آزاد المپیک جوانان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۲۶۵۹

صعود کریمی و زارع به فینال کشتی آزاد المپیک جوانان

دو آزادکار ایران در رقابت های المپیک جوانان ۲۰۱۸ با برتری مقابل رقبای خود راهی فینال شدند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های کشتی آزاد المپیک جوانان ۲۰۱۸ در بوینس آیرس آرژانتین، محمد کریمی در وزن ۶۵ و امیر حسین زارع در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به عنوان تنها نمایندگان ایران در این رقابت ها مقتدرانه برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند تا برای کسب مدال طلای المپیک جوانان بامداد فردا(دوشنبه) به مصاف حریفانشان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کریمی در وزن 65 کیلوگرم در دیدار نخست به مصاف تارک اسماعیل از مصر رفت و توانست این حریف را با نتیجه ۶ بر ۵ از پیش رو بردارد.

 وی در کشتی دوم نیز در همان دقایق نخست برابر کارسون مان ویل از آمریکا با اجرای متوالی فن بارانداز با امتیاز عالی به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

امیر حسین زارع نماینده وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایران نیز در اولین مبارزه مقابل توماس بارنس از استرالیا با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین مبارزه نیز با همین نتیجه از سد احمد خلیل از مصر گذشت و به فینال رسید.

این مسابقات در هر وزن با حضور 6 نفر برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا

 در پایان مسابقات مقدماتی سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیررضا ده بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن می‌رود.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ می‌شود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال