Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، ارتش یمن برای نخستین‌بار است که از مین‌های دریایی خود از نوع "مرصاد" رونمایی کرده که این مین‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها و قایق‌های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در سواحل یمن و بندر "المخا" مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مستند "البحر المسجور" که توسط موسسه رسانه‌های انصار الله تهیه شده، درخصوص معرفی سامانه‌های موشکی دریایی پیشرفته یمن است که  ساخته و یا توسعه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله پیشتر درباره اوضاع داخلی گفته بود: عزم و اراده مردم یمن روز به روز محکم‌تر می‌شود. نمی‌توان وضعیت نظامی الآن را با وضعیت نظامی اوایل بحران مقایسه کرد. دشمن بعد از اینکه از تمامی امکاناتش استفاده کرد و شکست خورد به گرسنگی دادن مردم و بازی کردن با ارز یمن روی آورد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دو رقم گندم جدید در استان یزد

طباطبایی مسئول بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، گفت: این دو رقم گندم جدید ارقام از عملکرد بالاتری نسبت به دیگر ارقام گندم برخوردار هستند، به گونه‌ای که تا ۷ تن و ۳۰۰ کیلوگرم در هر هکتار گندم قابل برداشت است.

وی افزود: رقم‌های بامداد و سپهر از پایداری عملکردی مناسبی نیز برخوردارند و برای شرایط آب و هوایی بهینه و کم آبی نیز مناسب اند.

طباطبایی گفت: این ارقام مقاوم به خوابیدگی اند و آرد تولیدی از این ارقام نیز از کیفیت بهتری برخوردار است.

قرار است از دو سال آینده بذر گواهی شده این ارقام در اختیار کشاورزان استان برای کشت قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • رونمایی از سند اجرایی مولدسازی روستاهای استان همدان
  • رونمایی از دو رقم گندم جدید در استان یزد
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش
  • رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند