Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:19:25 GMT

جباری: با شفر در مورد حضور در کادرفنی صحبت کردم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۲۹۵۰

جباری: با شفر در مورد حضور در کادرفنی صحبت کردم

هافبک سابق استقلال تایید می کند امروز برای حضور در کادرفنی با سرمربی این تیم جلسه برگزار کرده است.

به گزارش ورزش سه، امروز مجتبی جباری جلسه ای با شفر در محل تمرین استقلال برگزار کرد، جلسه که به درخواست سرمربی استقلال در محل تمرین برگزار شد تا طرفین در مورد حضور در کادر فنی با هم صحبت کنند.


جباری با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: بحث حضور من در استقلال از حدود یک ماه پیش از سوی آقای شفر مطرح شد و امروز هم من به درخواست ایشان جلسه ما در محل تمرین برگزار شد تا صحبت های نهایی انجام بدهیم و به جمع بندی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از جدایی جیری ساناک از استقلال نام گزینه های مختلفی برای حضور در کادرفنی آبی ها مطرح شده است و به نظر می رسد شفر روی نام مجتبی جباری به جمع بندی نهایی رسیده است.


حلا جباری یک سال بعد از دوری از فوتبال می تواند این بار به عنوان مربی برگردد و راه سخت خود را در این حرفه و از حضور در کادرفنی استقلال آغاز کند.

وینفرید شفر استقلال تهران مجتبی جباری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران مجتبی جباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)