Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:22:13 GMT

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۲۹۵۷

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سرهنگ جمشید باقری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق توسط یک شرکت خصوصی در محور همدان - ملایر، بررسی و تحقیق در این خصوص در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع و با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از محل مذکور، یک تانکر ۱۲ هزار لیتری گازوئیل فاقد مجوز و قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه سوخت قاچاق کشف شده تحویل شرکت نفت شد؛ گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 4430215

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق سوخت اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی، از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان در سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۵۷۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

کد خبر 745862

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان