Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عارف حمدون صلاح عصر امروز در نشست هیات تجاری اقلیم کردستان با اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: بعد از پاکسازی موصل و شمال عراق از داعش اکنون این شهر کاملا امن است و فعالیت خود را برای آبادانی آغاز کرده و از شرکت‌های ایرانی دعوت می‌کنم برای همکاری‌های بیشتر و در جریان گرفتن فعالیت‌ها به این شهر سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داعش در سال‌های اشغال این شهر انسانیت را هدف قرار داده بود و به‌طور کاملا عامدانه و هدفدار از همان ابتدا شروع به تخریب زیرساخت‌های صنعتی، اجتماعی و رفاهی کرد طوری‌که امروز چیزی از آنها نمانده است. موصل یک شهر باسابقه تاریخی بوده و مردم با ادیان مختلف کنار یکدیگر در آن زندگی می‌کردند که از این جهت به لبنان عراق معروف شده بود.

نایب رییس اتاق بازرگانی موصل تصریح کرد: زنان در این دوره بدترین وضعیت را داشتند. آنها حق نداشتند تنها از خانه خارج شوند و این کار در چشم داعش برابر با فاحشه‌گری بود. این تنها بخشی از جنایت‌های داعش در موصل و شمال عراق بود.

وی افزود: از لحاظ زمینی و مسافت بهترین کشور برای تعاملات بازرگانی و شمال عراق، ترکیه است اما ما خواهان استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی بخصوص مصالح ساختمانی و تجربه مهندسان ایرانی در صنایع هستیم و بر همین اساس این هیات به ایران آمده تا مقدمات آن را فراهم کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داعش اتاق بازرگانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موش این گونه پورشه ماکان را نابود کرد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 ویدیویی از باز کردن یک پورشه ماکان در تهران منتشر شده که ظاهراً موش در آن لانه کرده و بسیاری از اتصالات داخلی را جویده و نابوده کرده است. وضعیت داخل این خودرو پورشه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ضرورت مراقبت پیوسته از زیرساخت‌های صنعت گاز
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • موش این گونه پورشه ماکان را نابود کرد
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان