Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:28:20 GMT

شرط صدور مجوز واردات شیرخشک/هنوز مجوزی صادر نشده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۲۹۸۲

شرط صدور مجوز واردات شیرخشک/هنوز مجوزی صادر نشده است

کیانوش جهانپور، در خصوص واردات شیر خشک و حمایت از تولید ملی، به خبرنگار مهر، گفت: به هر شرکت متقاضی که اقدام به ساخت کارخانه تولیدی کند و قرارداد انتقال تکنولوژی از شرکت های معتبر و صاحب نام ارائه کند صرفا به منظور معرفی محصول و بازاریابی، به میزان محدود مجوز واردات داده می شود ولیکن تاکنون هیچ مجوز ورود محصول آماده داده نشده و طبعا ارزی هم اختصاص نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در حال حاضر شیرخشک در داخل تولید می شود، افزود: به شرکت های متقاضی مجوز واردات حداکثر یک میلیون قوطی شیرخشک از تولید مشابه همان محصولی که قصد راه اندازی در داخل کشور را دارند، داده می شود. یک میلیون قوطی شیرخشک نیز ۲.۵ درصد مصرف مورد نیاز کل کشور طی یک سال است.

وی گفت: دو شرکتی که درخواست تولید داخل داشته اند چون به مراحل پایانی راه اندازی نرسیده اند، این مصوبه در مورد آنها تاکنون اجرا نشده است.

کد خبر 4430219 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو شیرخشک اربعین ۹۷ وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو سرطان دارو دیابت سازمان نظام پرستاری سازمان نظام پزشکی سیگار ایرج حریرچی بیمارستان چاقی انجمن روانپزشکان مرکز طبی کودکان بیماری های کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محبوبه محمدزمانی، مدیر صدور مجوزهایِ سازمانِ نظامِ مهندسیِ کشاورزی در برنامه مناظره بالاتر شبکه خبر گفت: در ۵ سال گذشته، بیش از ۳۰ درصدِ درخواست متقاضیان کسب و کار‌های کشاورزی، به علت آنچه فاصله بهداشتی عنوان می‌شود، رد شده است.
زمانی افزود: براساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، این فاصله‌ها با هدفِ جذب سرمایه در بخشِ کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی بخش کشاورزی، تعدیل می‌شود.
فواصل بهداشتی متراژ معینی بین واحد‌های تولید محصولات کشاورزی است که گرفتن مجوز­ را برای برخی‌ها سخت‌تر کرده است.
دستورالعمل مربوط به این فواصل نخستین بار در سال ۱۳۵۰ تدوین شده شد، اما باز نگری آن اجرایی نشد.
علاوه بر  فواصل غیرضروری مجوز واحد‌های را کد هم یکی از موانع کسب و کار است.
البته طبق قانون در تولیدات روستایی فواصل بهداشتی اعمال نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد