Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به مشکل تأمین برق سرمایه‌گذاران برای فعالیت در شهرک صنعتی شهرستان قرچک گفت: تا ساعت ۱۲:۳۰ فردا باید زمین موردنیاز برای ایجاد پست برق این شهرک در اختیار شرکت برق قرار گیرد. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمدحسین مقیمی عصر امروز در جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری با اشاره به لزوم تأمین برق شهرک صنعتی قرچک اظهار داشت: شهرستان قرچک بالغ بر 400 هزار نفر جمعیت دارد که به تنهایی معادل جمعیت استان ایلام است ولی متأسفانه بسیار محروم مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این جمعیت نیاز به اشتغال و مسکن دارد که نباید کار مقطعی کرد بلکه باید احساس مسئولیت داشت و برای رفع مشکلات به شکل همه‌جانبه تلاش کرد.

استاندار تهران سپس با اشاره به حضور سرمایه‌گذار در این شهرک صنعتی تصریح کرد: سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال وارد این شهرک شده اما با مشکل برق روبه رو است که این امر جای تأسف دارد و باید برای رفع مشکل فکر اساسی کرد.

مقیمی تأکید کرد: تا ساعت 12:30  فردا دوشنبه باید زمین موردنیاز برای ایجاد پست برق این شهرک در اختیار شرکت برق قرار گیرد تا این مشکل به زودی برطرف شود و  هر کار اداری که برای تأمین برق این شهرک نیاز است باید بدون فوت وقت انجام و پیگیری شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات تأمین آب این شهرک نیز افزود: این شهرک 20 لیتر آب شُرب دارد و 20 لیتر پساب و 10 لیتر از محل چاه‌های مشاع می‌خواهد که باید این مورد هم تأمین و مشکل به زودی مرتفع شود.

استاندار تهران در پایان با اشاره به محرومیت استان تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه شهرستان‌های استان تهران محرومیت‌های زیادی دارند که این امر وظیفه ما را دو چندان می‌کند و باید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش مضاعف داشت.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان