Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، چویی تیانکاییف، سفیر چین در آمریکا روز یکشنبه در گفتگو با فاکس نیوز، اعزام کشتی‎های نظامی امریکا به دریای چین جنوبی را به منزله اقدامات تحریک‎‌آمیز و تهاجمی از سوی واشنگتن عنوان کرد که روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سفیر چین در ادامه اعلام کرد این کشتی‌های چینی نیستند که  به سواحل کالیفرنیا در آمریکا می‌روند، بلکه این کشتی‌های امریکایی می‌باشند که با اقدامات تهدیدآمیز به سواحل چین نزدیک می‌شوند، و حال باید سوال کرد که کدام کشور اقدامات تهاجمی انجام می‌دهد و کدام کشور در حال دفاع از خود است؟

سفیر چین در آمریکا همچنین با انتقاد از وزارت دفاع این کشور، فروش تسلیحات نظامی به تایوان را به منزله دخالت در امور داخلی چین عنوان و آن را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4430232

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا تایوان چین اربعین ۹۷ ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی ترکیه جمال خاشقجی روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل از کدام سلاح‌های خود استفاده نکرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درپی حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سپاه پاسداران حمله موشکی_پهپادی به اهدافی در اسرائیل داشت و ۲ پایگاه نظامی آن را منهدم کرد.

در همین راستا، خبر فوری با انتشار یک اینفوگرافیک به بررسی سلاح‌هایی که ایران در حمله خود از آنها استفاده نکرده است، پرداخت.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896303

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل از کدام سلاح‌های خود استفاده نکرد؟
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند