Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن- ایرنا- دهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین گروه 'ساکامتو' ژاپن روز یکشنبه با درخشش ورزشکاران ایرانی در یوکوهاما این کشور پایان یافت.

به گزارش ایرنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، در این مسابقات که استاد 'فیروزی' نماینده و مسئول سبک کاراته کیوکوشین در ایران و خاورمیانه به همراه هیاتی 28 نفره از ورزشکاران و اعضاء تیم داوری و فنی جمهوری اسلامی شرکت کردند، ورزشکاران کشورمان در پایان توانستند با کسب مدال های رنگین، به پیروزی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا سیاه پشت خاچکی، سید محمد حسین مقدسی، محمد صالح شیرکوند، اسماعیل آباد، ابوالفضل آباد، مجتبی خورسند، وحید مهرساده، علی حیاتی، امیر علی فیروزی، رادین حیاتی، حمید رضا ردائی، رضا محمدی و فرهاد دیاری از جمله ورزشکاران حاضر در این رقابت ها بودند.
غزل فیروزی و احمد نورانی فر نیز به عنوان داور این مسابقات را قضاوت کردند.
در پایان این مسابقات که با حضور و تشویق شماری از ایرانیان مقیم ژاپن همراه بود در رده سنی بزرگسالان و در وزن مثبت 78 کیلوگرم حمید رضا ردائی مدال طلا، فرهاد دیاری مدال نقره و در وزن منفی 78 کیلوگرم نیز سید محمد حسین مقدسی فراهانی مقام دوم را کسب کردند.
در رده سنی پیشکسوتان نیز علی حیاتی مقام دوم و در رده خردسالان هم امیر علی فیروزی مقام سوم را کسب کردند.
**آساق**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات كاراته ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073872 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی