Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدموسی مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظار داشت: تمهیدات ویژه توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهاوند برای تسهیل در انتقال زائران اربعین به مرز مهران انجام شده است.

وی گفت: در شهرستان نهاوند ۳۳ دستگاه اتوبوس مدرن وجود دارد که از این تعداد پنج دستگاه برای خطوط برون شهری کافی است و مابقی نیز برای خط نهاوند - مهران در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند ادامه داد: ۵۰ دستگاه مینی‌بوس نیز علاوه بر اتوبوس‌ها برای انتقال زائران به مرز مهران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون نرخ کرایه نهاوند - مهران مشخص نشده از آمادگی و اجرای گشت‌های مشترک راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در این ایام خبر داد.

مومنی گفت: تجهیز نمازخانه‌های بین راهی، مجتمع‌های رفاهی و تأمین سوخت مورد نیاز اتوبوس‌ها از دیگر اقدامات این اداره برای تسهیل در اجرای اجتماع بزرگ اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مومنی نهاوند راهداری اربعین حسینی کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟

تین نیوز

اگر می خواهید از ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس مطلع شوید در این مطلب با ما همراه باشید.

اتوبوس‌ ها و مینی بوس ‌ها جزو خودروهای عمومی محسوب شده که به صورت دائمی در سطح شهر و جاده‌های کشور در حال ترددند. همین موضوع سبب شده که احتمال تصادف و بروز خسارت مالی و جانی در این وسایل نقلیه بیشتر باشد. در همین راستا امسال هزینه بیمه شخص ثالث مینی ‌بوس ‌ها و اتوبوس‌ ها نیز حدود 35 درصد افزایش یافته است.

ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس

ارزان ‌ترین بیمه شخص ثالث برای انواع خودروهای مینی بوس و اتوبوس بر اساس ظرفیت آن‌ها متفاوت است. میزان حق بیمه حداقلی برای این خودروها بر اساس پوشش جانی 1 میلیارد و 600 میلیون تومان که برابر با نرخ دیه سال 1403 در ماه‌های حرام است، تعیین می‌شود. همچنین در بیمه پایه و ارزان شخص ثالث، سقف پوشش خسارت مالی نیز 40 میلیون تومان محاسبه می ‌شود.

بر اساس این میزان از پوشش‌ها ارزان‌ ترین بیمه شخص ثالث برای انواع خودروها مینی بوس و اتوبوس به شرح زیر است:

استیشن ون 7 نفره: 11 میلیون و 840 هزار و 800 تومان

استیشن ون 9 نفره: 12 میلیون و 182 هزار و 500 تومان

استیشن ون 10 نفره: 12 میلیون و 318 هزار و 200 تومان

مینی بوس 16 نفره: 15 میلیون و 145 هزار و 400 تومان

مینی بوس 21 نفره: 15 میلیون و 732 هزار تومان

اتوبوس 27 نفره: 23 میلیون و 197 هزار و 200 تومان

اتوبوس 40 نفره: 29 میلیون و 186 هزار و 300 تومان

اتوبوس 44 نفره: 30 میلیون و 974 هزار و 200 تومان

نحوه محاسبه بیمه شخص ثالث مینی بوس و اتوبوس کارکرده و دارای تخفیف

میزان تخفیف بیمه شخص ثالث از 5 تا 70 درصد متغیر است. این تخفیف بر اساس سابقه بیمه خودرو و میزان تصادفات هر ساله کم یا بیشتر می‌شود. طبیعی است که درصد تخفیفات دقیقا به همان اندازه در محاسبه حق بیمه شخص ثالث تاثیر دارد.

برای نمونه بیمه شخص ثالث اتوبوس 44 نفره می‌تواند با تخفیف 70 درصد تا 9 میلیون و 292 هزار و 260 تومان کاهش پیدا کند.

افزایش سقف پوشش‌ها

بیشتر شرکت‌های بیمه امکان افزایش سقف پوشش‌ها از جمله افزایش سقف خسارات مالی را به راننده می‌دهند. برای این کار باید درخواست افزایش سقف پوشش توسط راننده به شرکت بیمه اعلام شود. این میزان از سقف پوشش پایه در رده‌های مختلف باعث بالاتر رفتن هزینه بیمه به همان اندازه می‌شود.

بیمه شخص ثالث را می‌توان با پوشش خسارات مالی تا 800 میلیون تومان خریداری کرد. با هر پله افزایش پوشش، میزان حق بیمه نیز افزایش پیدا می‌کند.

خسارات وارده به راننده از جمله پوشش‌های بیمه شخص ثالث

خسارات وارده به راننده از جمله پوشش‌های بیمه شخص ثالث است ولی در هنگام اعلام ظرفیت خودرو، راننده جزو سرنشین‌ها و شخص ثالث به حساب نمی‌آید. برای نمونه در بیمه نامه شخص ثالث اتوبوس با ظرفیت ۴۴ نفر این میزان از ظرفیت تنها شامل مسافران می‌شود. یک نفر راننده نیز علاوه بر 44 نفر مسافر به عنوان یکی از پوشش‌های بیمه شخص ثالث به صورت جداگانه در حق بیمه محاسبه می‌شود.

منبع: کاماپرس

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • نرخ کرایه اتوبوس درون‌ شهری یزد ۱۴ درصد افزایش یافت
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران