Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: ظهر امروز بیست و دوم مهرماه ۲ نفر در روستای سراب بهرام نورآباد ممسنی با هم درگیر می‌شوند که یکی از آن‌ها دیگری را با اسلحه جنگی زخمی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این فرد با خودرو به طرف چنارشاهیجان کازرون فرار می‌کند، اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان ممسنی فرد ضارب را تعقیب کرده و با کمک مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون، وی ساعتی قبل در بخش چنارشاهیجان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد تصریح کرد: حال عمومی مضروب مطلوب گزارش شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون بیان کرد: از فرد ضارب، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش و یک خشاب به همراه ۳ تیر و ۴ عدد پوکه کشف شد و خودرو سواری رانا متعلق به نامبرده نیز توقیف شد.

ممسنی در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

مصدومیت یک نفر در درگیری مسلحانه در ممسنی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج