Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:22:02 GMT

تاکید استاندار زنجان به حفظ وحدت و انسجام ملی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۳۵۶۲

تاکید استاندار زنجان به حفظ وحدت و انسجام ملی

استاندار زنجان با تاکید بر انسجام ملی در چهلمین سال انقلاب اسلامی،خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهاجمات دشمنان نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اسدالله درویش امیری، امروز(یک‌شنبه 22 مهر) در جلسه شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی قرار دارد و این دوران را با فراز و نشیب های بسیاری پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه چشم جهانیان به این انقلاب است تا مشارکت مردم در برنامه های چهلمین فجر پیروزی نظاره گر باشند، گفت: این ایام پیام های بسیاری برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به همراه دارد.

 

مقام عالی استان با یادآوری اینکه مردم در جشن های انقلاب با حضور پرشور شرکت خواهند کرد، افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا همه ملت ایران احساس کنند که 22 بهمن به آنها تعلق دارد.

 

درویش امیری با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: باید نسل جدید را با دستاوردهای این انقلاب آشنا کرد.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه نسل جوان را با موانع و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنید، گفت: دشمنان تلاش می کنند تا روحیه ناامیدی را در بین مردم ترویج کنند و ما هم باید صادقانه از نظام دفاع کنیم.

 

وی به اقدامات خوبی که در حوزه آسیب های اجتماعی انجام شده است، اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی با محدودیت های مواجه هستیم ولی باید تلاش کنیم تا دستاوردهای این حوزه را شناسایی و به نسل جوان معرفی کنیم.

 

استاندار زنجان با تاکید بر انسجام ملی در چهلمین سال انقلاب اسلامی،خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهاجمات دشمنان نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم.

 

در ادامه فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به آمادگی این مجموعه برای اجرای جشن های مردمی دهه فجر اشاره کرد و گفت: برنامه های این دهه در مراکز علمی، فرهنگی، مدارس و مساجد اجرا می شود.

 

سردار جهانبخش کرمی با تاکید بر تببین اهداف و آرمان های امام و منویات مقام معظم رهبری در برنامه های دهه فجر گفت: روحیه جهادی، انقلابی، مبارزه با استکبار سرلوحه برنامه های این دهه قرار گیرد.//

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد 19 مهر شیراز اوقات فراغت بیرجند حوزه هنری خراسان جنوبي ارزانی وحدت و همدلی وحدت امت اسلامی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم

به گزارش همشهری‌آنلاین، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار داشت: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آنها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

رضایی گفت: در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق و منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

رضایی در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 848390 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه محسن رضایی

دیگر خبرها

  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است