Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:28:48 GMT

۱۱۶ نفر عضو کانون مداحان اردستان هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۳۷۶۰

۱۱۶ نفر عضو کانون مداحان اردستان هستند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید جواد حیدری رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات کانون مداحان اردستان در تاریخ ۹ آذر برگزار می شود.

وی افزود: کانون مداحان دارای ۵ نفر اعضای اصلی هستند که کارشان ساماندهی مداحان شهرستان و برگزاری کلاس ها و آموزش هایی همچون مقتل شناسی برای مداحان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: تعداد مداحان شهرستان اردستان که اسامی آنها در سامانه طوبا ثبت شده ۱۱۶ نفر است که برادران ۸۸ نفر و خواهران ۲۸ نفر هستند.

وی افزود: فرآیند انتخاب مداحان با تشکیل اعضاء کانون به ریاست رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه، ناجا و اداره اطلاعات و رئیس شورای هیئات مذهبی و یک نفر مداح خوش نام که کاندید نمی شود، تشکیل شده است.

حیدری بیان داشت: اطلاع رسانی برای انتخابات آغاز شده و باید افراد در کلاس سطح بندی که در خصوص معلومات دینی و قرآنی است، شرکت کرده و کد دریافت کنند.

وی همچنین اعلام کرد: شهرهایی که ۲۰ تا ۲۰۰ مداح دارند باید پنج نفر را انتخاب کرده و دو نفر هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شوند که سن و شرط شرکت در انتخابات ۳۰ تا ۶۵ سال و داشتن مدرک دیپلم است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه