Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار فریمان امروز با بیان این مطلب گفت: احیای آبگرم شاهان گرماب، مجتمع گردشگری سه راهی فیض آباد، هتل بزرگ فریمان و سفره خانه سنتی سرای ایرانی از مهم ترین این طرح ها است.

عباسعلی صفایی افزود: با اتمام این پروژه‌ها وضعیت زیرساخت گردشگری فریمان بیش از پیش بهبود یافته و شاهد افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اشتغال زایی ایجاد شغل شغل فریمان گردشگری خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم

معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری «ساری سو» و «اعصاب سوئی» سرعین گلایه اهالی و گردشگران سرعین را به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در حالی که سرعین در تعطیلات نوروزی مملو از حضور گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است و بیش از 90 درصد مراکز اقامتی آن پر شده بلاتکلیفی پروژه گردشگری ساری سو و اعصاب سوئی نارضایتی بیشماری را به همراه داشته و به معنای واقعی در فصل گردشگری به مطالبه عموم مردم تبدیل شده است.

نائب رییس شورای شهر سرعین در گفت‌و با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با انتقاد شدید از شرکت طلایه‌داران و متولیان سرمایه‌گذاری در این پروژه، اظهار داشت: 17 سال است که به خاطر اختلاف شرکت سرمایه‌گذاری طلایه‌داران امور آب این پروژه همچون جنازه‌ای در وسط شهر به حال خود رها شده و اسباب نارضایتی و گله‌مندی مردم و مسافران را به همراه داشته است.

جعفر بذری خاطرنشان کرد: هر چند با توجه به اینکه این پروژه به صورت نصفه و نیمه و در قالب دو طبقه زیرین به عنوان چشمه آبدرمانی به حال خود رها شده احتمال سقوط گردشگران و بروز حوادث خطرناک دور از انتظار نیست و ضرورت دارد هرچه سریعتر و بدون وقفه این پروژه گردشگری تعیین تکلیف شده و به سرمایه گذار جدید واگذار شود.

وی افزود: متاسفانه آب این دو مجموعه به فاضلاب می رود و هیچ استفاده و بهره برداری از آب ساری سو و اعصاب سوئی نمی شود در حالی که انتظار می رود برای بهره برداری درست و اصولی از این مجموعه آبدرمانی به صورت مدرن و مطلوب اقدامات جدی و عملیاتی انجام شود.

نائب رئیس شورای شهر سرعین گفت: متاسفانه مسئولان در این 17 سال چه استانی و چه ملی به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده و گره کور این پروژه نه تنها باز نشده بلکه به لبریز شدن صبر اهالی نیز منجر شده است.

بذری گفت: رها شدگی در این پروژه با وجود خطرات و آسیب‌های مختلف تعجب همگان را به همراه داشته است و در این بین معلوم نیست مردم به چه گناهی باید این شرایط بلاتکلیفی را در هسته مرکزی شهر تحمل کرده و طعنه های گردشگران را به خاطر تعیین تکلیف نشدن این پروژه به جان بخرند.

به گزارش تسنیم،، بارها در مورد این پروژه با مسئولان و مدیران و نمایندگان استان در مجلس مصاحبه هایی را منتشر کرده که هیچ کدام از این وعده مسئولان عملیاتی نشده و به نظر می‌رسد باید در این حوزه دستگاه‌های نظارتی و دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد شده و هر چه سریع‌تر به بلاتکلیفی این پروژه سروسامان دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین هتل نقده، فردا کلنگ‌زنی می‌شود
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • پسر علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • سهامداری فرزند علم‌الهدی در هلدینگ گردشگری صحت دارد؟
  • پاسخ فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • فرزند علم الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • سهامداری فرزند علم الهدی در یک هلدینگ گردشگری صحت دارد؟
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم