Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@18:10:48 GMT

کاهش قیمت تور مالزی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۳۸۲۴

کاهش قیمت تور مالزی

با موافقت بانک مرکزی مقرر شد تا تامین ارز بلیت پروازهای خارجی از طریق سامانه نیما تامین شود که این امر موجب کاهش 30 تا 50 درصدی نرخ بلیت پروازهای داخلی و خارجی شد.

شاید این موضوع که قیمت تور مالزی کاهش پیدا کرده است مقداری تعجب بر انگیز باشد و متاسفانه در چند ماهه اخیر شاهد افزایش قیمت بلیط هواپیما در ایران بودیم که این موضوع مشکلات زیادی را هم برای مسافران و هم برای آژانس های مسافرتی بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا برای کشوری مثل مالزی قیمت بلیط دوبرابر شد و همه به دنبال کاهش قیمت تورهای مالزی بودند تا اینکه به دنبال برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های مستمر و مذاکره رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با مدیران بانک مرکزی که بسیار هم با پیگیری انجام شد ، توانستند کار مهمی و اساسی در این خصوص انجام دهند و به اینجا ختم شد که قیمت نرخ ارز بلیت های هواپیما از نرخ مصوب سامانه نیما محاسبه بشود .

بلاخره خوشبختانه این پیگیری ها نتیجه ای مثبت داشت و با موافقت بانک مرکزی مقرر شد تا تامین ارز بلیت پروازهای خارجی از طریق سامانه نیما تامین شود که این امر موجب کاهش 30 تا 50 درصدی نرخ بلیت پروازهای داخلی و خارجی شد ، قطعا اطلاع دارید که تا قبل از این هزینه بلیت های خارجی با ارز آزاد به طور مثال با دلار 14700 تومان محاسبه می شد که این امر موجب افزایش چند برابری بلیت پروازهای خارجی شده بود ولی تصمیم اخیر قیمت ها متعادل تر و منطقی تر شده و با عملکرد قوی مدیران این صنف از امروز با قیمت مناسب تری در حدود 9700 تومان محاسبه خواهد شد که با این تصمیم بار دیگر استقبال از پروازها قطعا افزایش خواهد یافت و کمتر شاهد انجام پروازهای خالی خواهیم بود .

به دنبال این اتفاق خوب با کاهش قیمت بلیط هواپیما قطعا قیمت تورهای خارجی کاهش پیدا می کند و اینکه ما در این مطلب قصد داریم از کاهش قیمت تورهای مالزی صحبت کنیم که یکی از مقاصد پرطرفدار ما ایرانیان می باشد و سالانه صدها مسافر راهی این کشور زیبا و دیدنی می شوند ، در تور مالزی بعضی از مسافران به دنبال هیجان و ماجراجویی و کشف ناشناخته های بکر و جذاب این کشورند و بعضی دیگر تنها به دنبال دوری از شلوغی و غرق در آرامش و ریلکس کردن هستند و عده دیگری عاشق تجربیات جدید در مکان های مدرنیته و لوکس بودن این کشور هستند و بعضی دیگر به دنبال ثبت تجربه هایشان در قالب عکس برداری با ساخته های دست بشر مثلا برج های دوقلو پتروناس که جزو مهمترین مکان های دیدنی این کشور بوده هستند و برخی از افراد هم به دنبال کشف فرهنگ و آداب و رسوم و سنت های مردم مالزیایی در کنار تاریخ این کشور و این که از کجا و چگونه این شهر زیبا به وجود آمد ؟ به اینجا می رسیم که تمامی این دلایل می تواند انتخاب مقصد سفر برای هر گردشگری بشمار آید .

اگر مسافر تور مالزی هستید خبر خوب این است که آژانس مسافرتی سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم تورهای خارجی توانسته یکی از بهترین تورهای مالزی با پکیج های شگفت انگیز و عالی را به گردشگران و علاقه مندان به کشور مالزی را ارائه دهد و همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که در زمینه گردشگری و ارائه تور دارد ، همواره کوشیده تا بتواند انواع تورهای ارزان مالزی با انتخاب یکی از بهترین خطوط هوایی ، هتل های لوکس و با کیفیت و همچنین امکانات کامل رفاهی و تفریحی را به مسافرانش تقدیم کند .

با تور مالزی ارزان سفر کنید

مالزی جزو کشورهایی است که که در آن می توانید همه چیز را یک جا و با هم ببینید برای مثال : مدرنیته ، فرهنگ و تاریخ ، قدمت ، جنگل های بکر ، آسمان خراش های سر به فلک کشیده ، محله های قدیمی و تمامی اینها را شما در کنار هم از مالزی خواهید دید و آن را تبدیل به یک کشور محبوب و پرطرفدار کرده است که این همه استقبال باعث شده که همه ساله افراد گردشگر و جهانگرد از سراسر دنیا با تور مالزی راهی این کشور دیدنی شوند ، در ضمن الان بهترین فرصت برای سفر با تورهای مالزی است چرا که هم فصل پاییز است و به اصطلاح در فصل کم گردشگر هستیم و همین اینکه با این خبر خوب در خصوص کاهش نرخ بلیط هواپیما خیلی راحت می توانیم یه برنامه ریزی خوب برای سفر به مالزی بکنیم و آژانس سلام پرواز هم آفرهای عالی و مناسبی در پکیج تور مالزی ارائه کرده است که پیشنهاد می کنیم سری به سایت www.salamparvaz.com  بزنید ، در ضمن این کشور آسیایی با مردم مهربانی که دارد که همگی از سه ملیت مختلف و سه دین گوناگون هستند و مهمتر اینکه جزو کشورهای در حال توسعه در دنیا می باشد که ارزش گذرنامه آن از برخی گذرنامه های کشورهای اروپایی دیگر نیز بالاتر است و نکته مهم و اساسی اینجاست که این کشور از مسافران ایرانی ویزا نمی خواهد ولی توجه کنید که هیچ اقامتی به هیچ خارجی را در خاک کشورش نمی دهد ، حتی اگر با یک مالزیایی ازدواج کنید نمی توانید اقامت یا پاسپورت این کشور را دریافت کنید و تنها می توانید در این کشور بمانید و زندگی کنید .

پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید با یک تیر دونشان را بزنید و ارزان به مالزی سفر کنید می توانید تور ترکیبی مالزی را انتخاب کنید چرا که این امکان را دارید که دو شهر متفاوت و توریستس این کشور را با یک سفر دیدن کنید که این تورها شامل : تورهای ترکیبی کوالالامپور+ جزیره پنانگ یا کوالالامپور + جزیره لنکاوی و یا کوالالامپور + سنگاپور می باشد که شما با پرداخت یک بار پول بلیط امکان دیدن دو شهر این کشور را دارید و با توجه به اینکه در حال حاظر با کاهش قیمت تورهای مالزی نیز روبرو هستیم این ارزان بودن دوبرابر خواهد شد .

برای مشاهده طیف وسیعی از تورهای مالزی می توانید به سایت سلام پرواز مراجعه کنید و در منو تورهای خارجی در بین متنوع ترین و هیجان انگیزترین تورها یکی را به دلخواه انتخاب کنید و تجربه ای به یادماندنی را بدست آورید .

قطعا که مالزی یکی از جذاب ‌ترین نقاط دنیا برای سفر خانوادگی به شمار می رود و شما این امکان را دارید که با تور کوالالامپور میهمان پایتخت شگفت‌ انگیز و جذاب مالزی شوید و در میان آسمان خراش‌ ها و برج‌ های بلند ساخت دست بشر غرق این همه زیبایی شوید و در ضمن اطلاع داشته باشید که پرواز به مالزی حدود 8 ساعت زمان را می طلبد و در ادامه موضوع مهمی که لازم دونستیم در اختیار شما مسافران عزیز قرار دهیم این است که پروازهای تور مالزی آژانس مسافرتی سلام پرواز همه با ایرلاین داخلی ماهان انجام می‌ شود و اینکه شما مسافران عزیز این امکان را دارید که پرواز راحت و مستقیمی را تجربه کنید و اگر محدودیت بودجه ندارید می توانید پکیج خود را با پرواز خارجی ببندید ، در ضمن این ایرلاین هر هفته 5 پرواز به فرودگاه بین المللی کوالالامپور را دارد و خوبی این پرواز این است که شما مسافران هر روزی در هفته که قصد پرواز داشته باشید امکان رزرو بلیط هواپیما را دارید ، در نهایت شما می توانید با مشاوران این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات خود را در خصوص رزرو بلیط ، هتل و یا تورهای ارزان قیمت تکمیل نمایید .

در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاهش 30% بلیط هواپیما و همچنین انواع تورهای مالزی با کارکنان سلام پرواز با شماره تلفن 22221500 - 021 تماس بگیرید و با خیال راحت تور مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید .

منبع : ویرلن

این خبر صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین تور مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • قیمت تخم‌مرغ کاهش یافت
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد