Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه ویزای اربعین در دفاتر سازمان حج و زیارت، ۲۳۴ هزار تومان است و زائران فقط باید در سامانه سماح ثبت نام کنند.

مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین آمار ثبت نام زائران در سامانه سماح اظهار کرد: تا این لحظه ۶۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و بالغ بر ۲۵۰۰ دفتر در سراسر کشور تا چهار روز قبل از اربعین به صورت تمام وقت در خدمت زائران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص اینکه در بعضی از دفاتر از زائران ۶۰۰ هزار تومان برای صدور ویزا دریافت می‌کنند، افزود: هر دفتری که تحت پوشش سازمان حج و زیارت باشد، صرفا حق دریافت مبلغ درج شده در سامانه سماح یعنی ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان را دارد و خواهش ما از زائران این است که تنها از طریق سامانه سماح برای راهپیمایی اربعین ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت عنوان کرد: دریافت هرگونه مبلغ بیشتر درخصوص قیمت ویزای اربعین تخلف و غیرقانونی محسوب می‌شود. افراد می‌توانند در صورت مشاهده چنین تخلفاتی در سایت سامانه سماح در قسمت رسیدگی به شکایات این موضوع را گزارش دهند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مرتضی آقایی سازمان حج و زیارت اربعین ویزای اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ زائرانی که برای زیارت حرم نبی مکرم اسلام این روز‌ها به مدینه منوره مشرف شده اند، پس از ۹ سال در صبحگاه سالروز شهادت صادق آل محمد (ص) به زیارت جنت البقیع مشرف شدند.
زائرانی که از سراسر جهان برای زیارت نبی مکرم اسلام به مدینه آمده اند صبحگاهان برای زیارت بارگاه پیامبر رحمت (ص) و ائمه بقیع به مسجدالنبی و جنت البقیع مشرف می‌شوند.
اعزام زائران عمره مفرده ایران پس از ۹ سال توقف دو هفته قبل آغاز شد و در این ۹ سال زائران ایرانی از زیارت بقیع در ماه شوال و ایام شهادت امام صادق (ع) محروم بودند.
امسال زائران همچنین مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق (ع) را در هتل‌های مدینه منوره و مکه مکرمه برگزار کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده