Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در متن پیام روابط عمومی ارتش آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و چهارم مهرماه هر سال، یادآور تدبیر و دستور امام خمینی (ره) با پیشنهاد دور‌اندیشانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 است.
در شرایطی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برخی جریان‌های مشکوک و منافق تلاش می‌کردند که ارتش را منحل کنند، تأسیس سازمان سیاسی ایدئولوژیک ارتش با تکیه بر کارکنان مذهبی و انقلابی موجب شد، ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی قدرتمند دفاعی کشور در حراست از نظام اسلامی در برهه‌های مختلف و تثبیت انقلاب اسلامی، موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه‌آفرینی‌های مبتنی بر دین مداری و ولایت محوری در مصاف با دشمنان و روحیه انقلابی در سایه آموزه‌های عقیدتی سیاسی گویای موفقیت این نهاد مقدس در رسیدن به اهداف عالیه خود است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد تحت رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همچون گذشته مسیر ارتقای هوشیاری، بصیرت دینی و روحیه انقلابی کارکنان و خانواده شریف خود را با تلاش و برنامه ریزی سازمان عقیدتی سیاسی و همراهی فرماندهان دلسوز و ولایی در مسیر متعالی معنویت محوری طی‌کند.
امروز نیز احکام فرماندهی معظم کل قوا در انتصاب فرمانده کل ارتش و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به مثابه نقشه راه، قطب‌نما و یک واجب حکومتی برای همه کارکنان عقیدتی سیاسی ارتش محسوب می‌شود و آن سازمان تلاش می‌کند با توجه به ظرفیت عظیم نیروی انسانی کارآمد و مؤمن، تجربیات دوران دفاع مقدّس و پس از آن در ارتش حزب الله ، با رویکرد تحولی، انقلابی و تعالی معنوی کارکنان ارتش در کنار ارتقاء توان و آمادگی‌های رزمی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، جلوه‌های دیگری از ارتش انقلابی را نمایان ‌سازد.
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به محضر فرمانده معظم کل قوا و کارکنان خدوم آن سازمان، توفیقات بیشتر رزمندگان جبهه فرهنگی را تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خدای متعال مسئلت می نماید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ارتش پیام تبریک تاسیس خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، امروز سه‌شنبه هفتم فروردین_ در بازدید از کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: این طرح در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است.

وی افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس به مقوله کتابخانه‌های عمومی کشور و وضعیت معیشتی کتابداران توجه داشتیم و در همین راستا یک کمیته فرهنگی تشکیل شد تا اصلاح و رفع نواقص قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیرو پیگیری‌های مستمر دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور، این طرح توسط کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است.

این مسئول ضمن اشاره به سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم به جد تلاش کردیم این مقوله از حالت جواز خارج و به قانون تبدیل شود که شهرداری‌ها را ملزم به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از محل درآمدشان می‌کند.

آقاتهرانی در رابطه با بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۳ به خصوص بودجه کتابخانه‌های عمومی کشور، عنوان کرد: اصلاح فرهنگ ضروری است و برای تحقق این مهم باید هزینه کرد، سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است و کمیسیون فرهنگی مجلس برای دستیابی به اهداف فرهنگی تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: از کتابخانه تازه تأسیس علامه شیخ عبدالکریم زنجانی بازدید کردم و افتتاح چنین کتابخانه‌ای در یکی از مناطق محروم زنجان بسیار قابل تقدیر و مایه مباهات است و در بلندمدت شاهد آثار مثبت آن خواهیم بود.

آقاتهرانی گفت: متأسفانه در فضای سبز اطراف این کتابخانه شاهد حضور برخی معتادین هستیم و باید در نظر داشت یکی از دلایل دچار شدن این افراد به دام اعتیاد آن است که به چنین کتابخانه و مکان فرهنگی‌ای دسترسی نداشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله احداث این کتابخانه در منطقه اسلام‌آباد زنجان مایه خیر و برکت باشد و شاهد رشد عمیق فکری فرزندان این مرزو بوم باشیم.

کد خبر 739258

دیگر خبرها

  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • شعر خوب باید در معرض استفاده افکار عمومی دنیا قرار بگیرد