Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بازدید از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: ما در گذشته در تمامی پروژه‌هایی که انجام دادیم روابط بسیار نزدیکی با های‌تک داشتیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌های ساختمانی، نفت، فناوری اطلاعات و کشاورزی فعالیت‌های بزرگی داشته است و در همین راستا قصد داریم طبق یک برنامه مدون در حوزه توسعه فناوری نانو نیز وارد شده و صندوقی را راه‌اندازی کنیم تا به کار‌ها و ایده‌هایی که دولت نمی‌تواند ورود کند و بخش خصوصی هم توان لازم برای ریسک‌پذیری در این پروژه‌ها را ندارد وارد شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مخبر در ادامه افزود: کشورما به لحاظ علمی از رتبه بالایی برخوردار است و در بازدید از نمایشگاه با جوانان و دانش آموزانی مواجه شدیم که حتی از یک استاد دانشگاه به حوزه نانو مسلط‌تر بودند، بنابراین با عنایت به اینکه این فناوری در آینده‌ی جهان نقش ویژه خواهد داشت با سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌توانیم علم و تکنولوژی را در قالب محصولات نانو به دنیا صادر کنیم.

وی در پایان گفت: از طرفی توجه به این حوزه ضمن ایجاد اشتغال، از اتلاف انرژی هم جلوگیری می‌کند؛ بنابراین در کمیته نانو ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصمیم گرفتیم با شتاب بیشتری برای توسعه این فناوری اقدام کنیم و با راه‌اندازی صندوقی به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال از ایده‌ها پشتیبانی خواهیم کرد تا مسیر رسیدن محصول اولیه به تولید تجاری را تسهیل کرده و در مشارکت با فن‌آوران همراه خواهیم شد تا محصولات نهایی تولید شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مخبر دزفولی نانو تکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۰ هزار جلد سند شهری و روستایی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی صبح شنبه در همایش افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور استاندار گیلان اظهار کرد: حساب ۱۰۰ حضرت امام با محوریت محرومیت زدایی تشکیل و ادامه فعالیت داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به فراز و نشیب‌های حساب ۱۰۰ حضرت امام بیان کرد: در سال‌های گذشته وضعیت حساب ۱۰۰ حضرت امام در گیلان کمرنگ شده بود که در دو سال اخیر با اقدامات صورت گرفته رشد چشم گیری داشته است.

دائمی از کمک ۵ و نیم میلیارد تومانی مردم گیلان به حساب ۱۰۰ حضرت امام خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۳ میلیارد تومان توسط خیرین به حساب ۱۰۰ حضرت امام کمک شده است که در مجموع بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی مردم و خیرین به این حساب کمک شده است.

وی از اجرای ۱۱۶۰ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان خبر داد و افزود: بیش از ۶۵۰ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در دو سال اخیر اجرا شده که بخش عمده آن پروژه‌های آسفالتی بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از تهیه و بازنگری طرح هادی ۵۳۹ روستای این استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در دو سال اخیر اتفاق افتاده است.

دائمی از صدور ۲۰ هزار جلد سند شهری و روستایی در گیلان خبر داد و بیان کرد: با اقداماتی که صورت گرفته در آینده نزدیک ۱۵۲۰ جلد سند در گیلان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات خوب در اجرای ماده ۴ در گیلان افزود: در راستای این اجرای این ماده ۱۶۸۲ هکتار از اراضی ملی بین بنیاد مسکن و منابع طبیعی تغییر و تحول صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به هم افزایی این نهاد با منابع طبیعی و اداره ثبت اسناد در تغییر و تحول اسناد اراضی بیان کرد: سند بیش از ۵۰۰ هکتار اراضی منابع طبیعی سند به نام بنیاد مسکن منتقل شده است.

دائمی از رشد ۶ درصدی شاخص مقام سازی روستایی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در ۱۴۰۰، ۵۳ درصد بوده که این شاخص به ۵۹ درصد در سال جاری رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب بنیاد مسکن در بخش تولید و اجرای نهضت ملی مسکن افزود: تاکنون ۲۲ هزار متقاضی واجد شرایط خود مالکی بوده که ۹۵ درصد افراد شناسایی شده است.

به گفته دائمی، بنیاد مسکن گیلان به جهت رشد چشم گیر در تعداد انعقاد قرارداد شده با بانک‌های عامل در سال گذشته موفق به اخذ رتبه برتر کشور شد.

کد خبر 6076490

دیگر خبرها

  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • رئیسی: شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم تاسیس شود
  • سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی کردستان
  • افزایش تعاملات ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات
  • برنامه ویژه معاونت علمی برای حضور دانش‌بنیان‌ها در رویدادهای معتبر بین‌المللی
  • تعاملات فناورانه ایران و کره‌جنوبی افزایش می‌یابد
  • افزایش تعاملات فناورانه ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات
  • صدور ۲۰ هزار جلد سند شهری و روستایی در گیلان