Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  مسعود سلطانی فر ضمن گفت و گو با پزشکان از آخرین وضع درمانی رییس سابق فدراسیون کاراته مطلع شد.

محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در بیمارستان حاضر شد و از مدیر کل سابق حراست وزارت ورزش و جوانان عیادت کرد.

بهزاد کتیرایی چند روزی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز از اردوی تیم ملی جوجیتسو کشورمان بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز(پنجشنبه - 6 اردیبهشت ماه) از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسوی اعزامی به هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد. 

در این دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان جوجیتسو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا امارات، از آنها خواست با تمام توان برای افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم کشورمان تلاش کنند. 

هفتمین دوره رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی آسیا(JJAU) در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان از روز جمعه 14 اردیبهشت ماه  به مدت 5 روز در شهر ابوظبی کشور امارات برگزار خواهد شد و تیم ملی جوجیتسو (JJIF) کشورمان با 25 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. 

مهران ستار، علی ناظمی، علی اکبرپور، رضا شفیعی، ایلیا محسن‌پور، سامان احمدی، تقی سیلیمی، اکبر سلیمی، محمد افسری، امیرحسین احمدپور، احمدرضا عیدی، سینا فیاض، حمید امرایی و فرحان موسوی چهارده ملی‌پوش کشورمان در رده سنی بزرگسالان هستند و محمدمهدی رستمیان، اشکان مرادی، ابوالفضل نوروزی، رسام احمدی، سیدعلی موسوی، امیرحسین گودرزی، سالار ماست بندزاده، محمدمهدی پیرمحمدی، حمزه کیانی، سامیار بنائی و متین فاتح   نیزنمایندگانم کشورمان در رقابت‌های رده‌های سنی هستند. 

سیدامیر خوشبین مدیرفنی تیم کشورمان است و محمدرضا رودکی، محمدرسول یکتاپرست، محمد منصوری، علیرضا داودی و امیر علیخانی  نیز مربیان تیم هستند. همچنین محمدحسن رستمیان نیز عهده‌دار سرپرستی تیم کشورمان خواهد بود. 

همچنین سیدامیرخوشبین و یوسف جولانی نیز دو نماینده داوری کشورمان در این رقابت‌ها هستند. 

تیم ملی جوجیتسو کشورمان در دوره گذشته این مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی