Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدآقا یکی از فرماندهان محلی ولایت سرپل افغانستان امروز یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری آوا اعلام کرد: روستای «تبیر» در شهر سانچارک از دو شب قبل به دست طالبان سقوط کرده است. شب گذشته نیز روستاهای «تغای خواجه»، «گذر» و «گجوا» نیز به دست طالبان سقوط کرده اند.

این فرمانده محلی در این خصوص گفت: شرق روستای «تبیر» در دست نیروهای امنیتی است، اما دیگر قسمت‌های آن دست طالبان قرار دارد؛ در حالیکه برخی از منازل افراد نیز به آتش کشیده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که محمد رادمنش معاون سخنگوی پیشین وزارت دفاع افغانستان نیز در این باره اعلام کرد: فعلا عملیات‌ هایی را که وزارت دفاع علیه طالبان انجام می‌ دهد، توسط افرادی است که از جنگ تجربه ندارند.

کد خبر 4430323

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان طالبان ولایت سرپل اربعین ۹۷ ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی ترکیه جمال خاشقجی روسیه سوریه ایران عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ افغانستان فلسطین اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم

استان گلستان به سوگ شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، استان گلستان یکپارچه سیاه پوش شده است. همچنین مساجد و بقاع متبرکه سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند.

دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق علیه السلام در حسینیه‌ها و تکایای شهرهای مختلف استان برای آن امام بزرگوار، مرثیه‌سرایی کردند و اشک ماتم ریختند.

همچنین همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم دسته‌روی عزاداری در مرکز استان و دیگر شهرهای گلستان با حضور خیل عظیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت برپا شد.

بقعه متبرکه امامزادگان گلستان همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند و یکپارچه سیاه پوش شده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار