Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@22:16:23 GMT

این رفتگر کرمانشاهی مدرک دکترای عمران دارد!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۴۵۶۱

این رفتگر کرمانشاهی مدرک دکترای عمران دارد!

رکنا: این دکتر رفتگر! می گوید: حدود هفت ترم است که در دانشگاه های استان به صورت حق التدریس فعالیت کرده و عایدی ناچیزی نیز از دانشگاه دارم.

یکی از رفتگران شهرداری کرمانشاه با مراجعه به دفتر روزنامه باختر مدعی شد که دارای مدرک دکترای تخصصی عمران است اما همچنان به عنوان کارگر و رفتگر شهرداری فعالیت می کند!
بیش از یکصد روز از استعفای مهندس آرش رضایی از شهرداری کرمانشاه می گذرد و در این مدت نیز اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه نتوانسته اند به تفاهمی جهت انتخاب شهردار جدید کرمانشاه دست پیدا کنند و کلانشهر کرمانشاه همچنان بدون شهردار و در بلاتکلیفی محض به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینکه چرا اعضای 11 نفره شورای اسلامی شهر کرمانشاه نتوانسته اند به یک گزینه واحدی برای سپردن سکان شهرداری کرمانشاه برسند، برای همگان جای سوال است و شاید در نگاه اول چنین به نظر رسد که گویی در این شهر قطع الرجال است و کسی که دارای مدرک تخصصی و سوابق اجرایی لازم برای شهردار شدن باشد، وجود ندارد، اما در کمال تعجب روز گذشته، یکی از پرسنل شهرداری منطقه … کرمانشاه با مراجعه به دفتر باختر عنوان کرد که من دارای مدرک دکترای تخصصی عمران هستم، ولی به عنوان رفتگر در این منطقه از شهرداری کرمانشاه فعالیت می کنم .
وی که دارای 35 مقاله ISI و علمی پژوهشی معتبر نیز می باشد از عدم شایسته سالاری در سیستم مدیریتی کشور انتقاد کرد.
او که متاهل و دارای یک فرزند و همچنین سرپرست پدر و مادرش نیز می باشد، حدود 4 سال است که به عنوان رفتگر، زیر نظر یکی از شرکت های پیمانکاری حوزه خدمات شهرداری کرمانشاه، فعالیت می کند.
این دکتر رفتگر! ما می گوید: حدود هفت ترم است که در دانشگاه های استان به صورت حق التدریس فعالیت کرده و عایدی ناچیزی نیز از دانشگاه دارم .
جای بسی تاسف است که چرا مدیران شهرداری کرمانشاه باید اجازه دهند نخبه هایی با داشتن چنین مدارک بالای تحصیلی، رفتگر باشند و چرا نباید از این نیروهای متخصص در پست های حساس و کارگشا استفاده شود!
چه بسا اگر اعضای شورای شهر کرمانشاه، این رفتگر شریف را که دارای مدرک دکترای تخصصی عمران نیز می باشد به عنوان شهردار کرمانشاه برگزینند بهتر از هر گزینه ی دیگری عمل کرده و این شهر را با دانش و تخصص خود نجات دهد.
در پایان انتظار می رود که شخص رییس شورای شهر کرمانشاه و سرپرست شهرداری کرمانشاه به این موضوع ورود کرده و با تکریم از این رفتگر، پستی در خور تخصص و توان علمی اش به او دهند!خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ یک زن ایرانی از بیماری فقط بخاطر 100 هزار تومان + فیلم جنجالی پشت پرده فرار قالیباف به آلمان چه بود؟ +تصاویر بابای پانته‌آ برای شب جمعه فرزاد نقشه شومی داشت! / چشمان دختر برق می زد! لحظه فاجعه تیراندازی در یاسوج / عزاداران برق گرفته شدند + فیلم نازنین عاشق فیروز شد! / آنها چرا خانه به خانه می شدند! تجاوز آقای دکتر به دختر 16 ساله + عکس تجاوز به دنیا ویسی یا یک حادثه؟! + جزییات دردناک یک خبر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات مرگ روباهی که کله اش داخل سطل ماست گیر کرد! + عکس تلخ نصب پرچم رژیم صهیونیستی در رستوران هفت خوان شیراز! آب جوش ریختن روی صورت دختر 7 ساله توسط پدر / در گناوه رخ داد + عکس تکه تکه شدن زن ۳۵ ساله‌ در دستگاه خرمن کوب / در نیشابور رخ داد این زنان زیبا فقط در برج معروف اجازه کار دارند ! + عکس عکس عجیب حمید صفت پس از آزادی از زندان / او قصاص نمی شود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه روزنامه دکتر استان رفتگر هفت عمران عکس ایران زن روزنامه فیلم تهران قتل پرونده تروریست دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور کشورمان
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی