Web Analytics Made Easy - Statcounter

راموس می‌گوید علی رغم اینکه در آستانه رسیدن به 160 بازی ملی، هنوز انگیزه زیادی در هر بازی دارد.

طرفداری - سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا شرکت کرد. 

به گزارش AS، راموس به خبرنگاران گفت:

159 بازی ملی دارم و یک بازی تا 160 بازی فاصله دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

15 گل ملی هم زده‌ام. فارغ از همه افتخارات تیمی، این ارقام ناشی از سال‌ها حضور در بالاترین سطح است. این چیزی است که مرا غرق در قدرت می‌کند. این اولین باری است که در سالن کنفرانس بنیتو ویامارین حضور دارم. سال گذشته پس از گلی که به بتیس زدم، بخشی از هواداران این تیم مرا تشویق کردند. بتیس هواداران فوق العاده‌ای دارد که به این تیم بال پرواز می‌دهد. بازگشت به سویا همیشه خوشحال کننده است حتی اگر به خانه رقیب تیمی باشد که فوتبالم را در آن شروع کردم.

بازی با انگلیس در بالاترین درجه دشواری قرار دارد. انگلیس تیم بزرگی است. در ومبلی فوق العاده بازی کردیم اما انگلیس تیم چهارم جام جهانی است و نقاط قوت زیادی دارد. با بازیکنی چون هری کین که گل‌های زیادی می‌زند. اما انگلیس فقط کین نیست. تلاش می‌کنیم ناکامی‌های انگلیس مقابل اسپانیا ادامه دار باشد. اسپانیا هیچ تجربه مثبتی از جام جهانی نداشت. چه فوتبال چه نتایج. پس از روسیه، انگیزه و خودباوری ما در سطح پایینی قرار داشت. اما با تغییری که صورت گرفت، همه چیز سر جای خودش برگشت و انسجام پیدا کرد و نتایج از راه رسید. تیم ملی حالا دوباره می‌درخشد و روحیه‌اش را بازیافته است. باید به همین روند ادامه دهیم و همچنان بازی‌ها را ببریم. فوق العاده خواهد بود اگر به جمع چهار تیم برسیم و این جام را فتح کنیم.

جوردی آلبا؟ سال‌ها با آلبا در تیم ملی بازی کردیم. او از نظر من یکی از بهترین مدافعان کناری دنیا است. عملکرد و آمار او چنین چیزی را ثابت می‌کند. اما در نهایت این مربی است که درباره لیست تصمیم می‌گیرد. نمی‌دانم آلبا دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود یا نه ولی از طرف ما همواره از او استقبال خواهد شد.

پنالتی زن اول تیم ملی؟ خواهیم دید چه کسی پنالتی را خواهد زد. این وظیفه‌ای است که باید بر عهده بگیرم و با احساسی خوب آن را انجام می دهم. برعهده گرفتن چنین وظایفی را وقتی تیم نیاز دارد، دوست دارم. از زمان هیه رو به بعد دیگر هیچ مدافعی ضربات پنالتی تیم را نزده است. 

آلکاسر؟ او در کاردیف توانایی‌اش را نشان داد و امیدوارم به همین منوال ادامه بدهد چون برای ما خیلی مهم است.

برای من چیزهای خیلی کمی هستند که ارزشی برابر با دفاع از پیراهن تیم ملی کشورم داشته باشند. شما همیشه رویای بازی برای تیم کشورتان را در سر دارید. در هر بازی ملی با شنیدن سرود اسپانیا هیجان زده می‌شویم.حفظ انگیزه به شما اجازه می‌دهد در بالاترین سطح بمانید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم

ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به تلاش زیاد بازیکنانش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، امشب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی حکم فینال دارد، چون شما شانس دیگری ندارید و به همین خاطر، بازی حساسی خواهد بود. در جام حذفی مهم نیست که به چه تیمی می‌خورید. مهم این است که اگر ببازید کلاً باید یک جام را کنار بگذارید و به همین علت برای همه تیم‌ها، بازی‌ها مهم است.

او گفت: تیم پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم داشته است.نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌ و امتیازات خیلی خوبی گرفته‌اند. در بازی قبلی در لیگ هم از ما امتیاز گرفتند. این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی در پیش‌رو داریم. باید با تمرکز بالا و برنامه‌ریزی به مصاف حریف برویم و تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هر دو تیم این شانس دارند افزود: با شناختی که از تیم پیکان داریم و بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم می فهمیم که این بازی هرگز برای ما راحت نیست. دیداری فوق‌العاده سنگین است که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس