Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@07:02:03 GMT

اظهارات عجیب همسر سابق خاشقجی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۴۶۸۳

اظهارات عجیب همسر سابق خاشقجی

دکتر آلاء نصیف، همسر سابق جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار ناپدید شده عربستانی امروز (یکشنبه) به سکوت خود از زمان ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول پایان داد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، نصیف در گفتگویی با پایگاه خبری العربیة اظهار داشت، برای تمامی مخالفان عربستانی اتفاق بدی نمی‌افتد و همه آنها حتی خارج عربستان مورد آزار قرار نمی‌گیرد، این واقعیت از زمان تاسیس عربستان وجود داشته است، شاید آنها انتقادات بیشتر و بزرگتری از جمال داشته‌اند اما اتفاق بدی برای آنها رخ نداده است و مصداق‌های آن نیز زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همسر سابق خاشقجی در پاسخ به سوالی درباره خدیجه، نامزد خاشقجی گفت: در حالیکه خدیجه مدعی است نامزد جمال خاشقجی بوده است اما من پیش از این اسم او را نشنیده بودم و کسی از خانواده و پسر او عبدالله که پیش از ناپدپد شدن خاشقجی دو هفته در ترکیه بود، اطلاعی نداشت، اگر خدیجه در زندگی جمال بود، من اولین کسی بودم که مطلع می‌شدم اما او هرگز در زندگی خاشقجی نبوده است.
آلاء نصیف فاش کرد: عجیب است که تجهیزات جمال نزد خدیجه مانده است، همین طور اینکه حساب‌های شخصی این روزنامه‌نگار در شبکه‌های اجتماعی هنوز موجود هستند و اطلاعاتی از آنها حذف و اضافه می‌شوند، عجیب است.
همسر سابق خاشقجی افزود: من از مهاجرت جمال از آمریکا به ترکیه اطلاع نداشتم و او این مساله را به من نگفت و علت آن را نمی‌دانم.
او با تاکید بر اینکه اکنون اولویت برای فرزندانم اینست که زوایای این داستان ترسناک را برای آنها روشن کنم، گفت:اکنون همه باید سکوت کنند.
خاشقجی آخرین بار در تاریخ دوم اکتبر جاری در حال ورود به ساختمان کنسولگری عربستان در شهر استانبول دیده شد. خدیجه نامزدش گفت که بیرون ساختمان منتظر او بوده اما او دیگر از ساختمان کنسولگری خارج نشده است. مسئولان ترکیه و عربستان داستان‌های مختلفی را درباره محل حضور خاشقجی ارائه کردند،‌ در حالی که آنکارا می‌گوید او از ساختمانی که وارد آن شده، خارج نشده است، ریاض اصرار دارد که او پس از مدت کوتاهی این ساختمان را ترک کرده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خاشقچی هند عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-3 بایرن مونیخ)

جمال موسیالا گل دوم خودش و گل سوم بایرن مونیخ را وارد دروازه دارمشتات کرد.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • استفاده عجیب از هوش مصنوعی در عربستان
  • هوش مصنوعی عربستان سعودی اظهارات متهمان را ترجمه می‌کند!
  • یک روایت کمتر شنیده شده از سوگلی «محمد مصدق»
  • اظهارات عجیب مکرون درباره حمله به روسیه
  • گل دوم جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-3 بایرن مونیخ)
  • واکنش مقام سابق پنتاگون به اظهارات مکرون؛ او همه ما را به جهنم می‌برد
  • اظهار نظر عجیب انجمن واردکنندگان تلفن همراه در مورد رجیستری آیفون‌های ممنوعه
  • مقام سابق پنتاگون: حرف‌های ماکرون فقط برای ماندن در قدرت است
  • واکنش عجیب وکیل میلاد حاتمی‌ به اظهارات بازپرس پرونده تتلو