Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@15:11:00 GMT

بوکسور کشورمان مقابل حریف ازبکی شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۴۶۸۶

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سید سجاد موسوی نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم کشورمان دقایقی پیش در اولین دیدار خود در سومین دوره بازیهای المپیک جوانان به مصاف تیمور مرجانوف از ازبکستان رفت و علیرغم شایستگی‌ نتیجه را واگذار کرد.

طبق قانون فدراسیون جهانی بوکس، بازیهای المپیک جوانان تک حذفی نیست و سجاد در صورت راهیابی حریفش به فینال و پیروزی بوکسور کشورمان در دیدار بعدی برای مدال برنز تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس آرژانتین آغاز  و  کاروان ورزشی کشورمان با 49 ورزشکار در 17 رشته ورزشی شمشیر بازی(1)،دوومیدانی(3)،بسکتبال سه نفره(4)، تکواندو(6)، بوکس(1) ،کشتی آزاد و فرنگی(4)، وزنه برداری(2)،سوار کاری (1)،کاراته (5)،جودو(2)،شنا(1)،قایقرانی رویین و کانو(3)،تنیس روی میز (1)،ژیمناستیک(1)،تیراندازی(2)، فوتسال(10) و تیراندازی باکمان(2 ورزشکار) در این بازیها حضور دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: المپیک تکواندو فوتسال وزن ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک

دیوید تیلور دارنده ۴ طلای جهان جهان و المپیک است که در سال های اخیر ۵ مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی اسطوره کشتی ایران شده است.

تیلور در نخستین مبارزه خود در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس مقهور زیرگیری های انفجاری آرون بروکس شد.

هر کشتی گیری که به ۲ برد از ۳ مبارزه برسد راهی المپیک می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • شکست دوباره و شوکه کننده دیوید تیلور مقابل حریف گمنام آمریکایی و از دست دادن المپیک 2024 پاریس! / فیلم
  • اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک