Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@13:28:52 GMT

فرمانده ناجا: اربعین امسال حساسیت ویژه‌ای دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۴۷۷۱

فرمانده ناجا: اربعین امسال حساسیت ویژه‌ای دارد

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در قرارگاه مقدم اربعین ناجا در مهران، با بیان این‌که مراسم اربعین، بی‌نظیر و به نوعی یک رزمایش بزرگ اعتقادی است که به جهان اسلام و انسانیت تعلق دارد، اظهار داشت: در هیچ جای جهان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد که با این همه شور، ایثار، فداکاری و گذشت مخلصانه همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بخش عظیمی از مردم ایران و سایر کشور‌ها برای زیارت عتبات عالیات از مرز‌های کشور عبور می‌کنند که ما باید تمام هم و غم و تجهیزات لازم را در حد و شأن زائران به کار گیریم.

فرمانده ناجا به عشق و علاقه روزافزون مردم کشورمان به اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و اظهار کرد: همواره شاهدیم که هر سال بیش از سال قبل، خیل عظیمی از مردم با ذوق و شوق فراوان برای زیارت مشرف می‌شوند و این موضوع می‌طلبد که ما احساس مسئولیت بیشتری نسبت به خدمات‌رسانی داشته باشیم.

سردار اشتری با اشاره به وقایع تروریستی سال گذشته و حادثه تروریستی اهواز، مراسم اربعین امسال را دارای حساسیت ویژه دانست و گفت: همواره باید آمادگی برخورد با هر حادثه‌ای را داشته باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، تعامل مرزبانان ایران و عراق را امنیت‌آفرین برای هر دو کشور خواند و ادامه داد: دشمن همواره به دنبال راه نفوذی برای ضربه زدن است و ما باید همواره سد راه آنان باشیم.

وی به موضوعات امنیتی اشاره کرد و گفت: باید با اشراف و برآورد‌های مناسب و با همکاری مبادی ذی‌ربط قدرت پیش‌بینی و مقابله با هر اتفاقی را داشته باشیم.

اشتری به تسهیل تردد زوار از مبدأ با هماهنگی‌های پلیس راهور اشاره کرد و گفت: امیدواریم رانندگان نیز با رعایت قوانین و مقررات، سفری ایمن داشته باشند و شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای در جاده‌ها نباشیم.

فرمانده ناجا به کنترل افراد فاقد مجوز و مدارک معتبر اشاره کرد و گفت: در مرز مهران از "پل زائر" به سمت پایانه مرزی مهران که به عنوان گلوگاه اصلی تردد زوار است با ۵ گیت مستقر در این مسیر از تردد افراد غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

سردار اشتری پیش‌بینی زمان در پایانه‌های مرزی برای زائران را از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: در صددیم تا اگر معطلی در تردد به وجود آمد، زمان آن را به حداقل برسانیم.

وی اربعین را فرصت مناسبی برای شناساندن خدمات به مردم عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی تا بازگشت آخرین زائر در پایانه‌ها حضور خواهد داشت.

فرمانده ناجا مدیریت مطلوب و همکاری همه قسمت‌ها و دستگاه‌ها با پلیس را خواستار شد و گفت: امیدواریم اجر کارمان را از آقا اباعبدالله الحسین (ع) بگیریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرمانده ناجا سردار اشتری اربعین مراسم اربعین راهپیمایی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم